Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Le Xuan, Dung ; Margaris, Nikos (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury a funkcionality CRM systému. Jelikož se informační technologie neustále vyvíjí, jsou v práci zmíněny také trendy vývoje CRM systémů. Největším trendem jsou řešení na bázi softwaru jako služba (SaaS). V další části práce se zaměří právě na CRM systémy na bázi SaaS. Nejprve se nadefinuje, co je Cloud Computing. Dále jsou rozebírány modely nasazení a taxonomii služeb. Hlavním cílem je analýza trhu CRM služeb v České republice. Pro snadnou orientaci na trhu CRM služeb je sestaven kompletní přehled dostupných řešení. Řešení jsou kategori-zovány do 3 kategorií podle velikosti firem. Pro každou kategorii jsou vybrány nejvhod-nější produkty a srovnány podle stanovených kritérií. Tři produkty z každé kategorie jsou podrobně popisovány. Dále pomocí dotazníku bude zjištěn postoj českých firem k CRM a SaaS. Cílem je zjistit, jaký je podíl podniků využívající CRM k podpoře svých procesů, jaké systémy používají, jaký je jejich názor na problém zabezpečení dat u řešení na bázi SaaS.
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.