Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.