Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti - Nicaragua
Vomelová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem mé práce je poskytnout souhrnnou charakteristiku Nikaraguy. Pokusila jsem se dát dohromady určitý celek, který by umožnil vytvořit si bližší představu o nikaragujském podnikatelském prostředí a místních obchodních a kulturních zvláštnostech. V úvodní části jsou obsaženy základní informace o zemi. V další kapitole se věnuji ekonomické a politické situaci v zemi, investičnímu prostředí a také problémům, kterým musí nikaragujský trh čelit. Kulturní zvláštnosti popisují základní rysy nikaragujské kultury a kapitola Obchodní zvláštnosti poskytuje informace důležité pro úspěšné vyjednávání v Nikaragui. Práce rovněž obsahuje analýzu vzájemné obchodní spolupráce mezi Českou republikou a Nikaraguou.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Mosambiku
Strnad, Martin ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření souhrnu informací o Mosambické republice, s hlavním zaměřením na podnikatelské prostředí a kulturní a obchodní zvláštnosti. První část práce shrnuje informace o geografii, historii, demografii, politice a hospodářství. Druhá kapitola analyzuje podnikatelské prostředí, přítomné investiční hrozby a příležitosti. Třetí část popisuje obchodní a kulturní zvláštnosti, relevantní pro potencionální obchodníky a návštěvníky. Poslední kapitola analyzuje vztahy mezi ČR a Mosambikem. Součástí práce je i obrazová příloha.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Zimbabwe
Proroková, Veronika ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce bylo podat souhrnné informace o Zimbabwe. Obsahem jsou jak zvláštnosti podnikatelského prostředí, tak i obchodní a kulturní zvláštnosti této země a celá práce by měla sloužit jako informativní dokument pro potencionální investory či laiky a turisty, kteří se o Zimbabwe chtějí dozvědět něco více. První kapitola obsahuje základní charakteristiku, jako je geografie, demografie, náboženství či historie Zimbabwe. V druhé kapitole jsou k nalezení informace o ekonomické a politické situaci v zemi, relevantní pro budoucí podnikatele. Třetí je zaměřená na kulturní a obchodní odlišnosti, které je třeba znát a poslední kapitola je věnována Česko-Zimbabwských vztahům. Součástí je i obrazová příloha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.