Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv umístění v záplavové zóně na cenu rodinných domů v Krnově a Bruntále
Gross, Petr ; Jandásková, Tereza (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dopadem na cenu rodinných domů podle umístění v záplavové oblasti a mimo ni. Simulované lokality umístění se nacházejí v Krnově a Bruntále. Práce analyzuje specifika daných lokalit a zkoumá možné souvislosti mezi polohou nemovitosti a její cenou.
Příprava projektu rozvoje cestovního ruchu financovaného pomoci fondů EU
Skřehotová, Veronika ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na problematiku dotací z Evropské Unie. Navrhuje využití dotace z evropských strukturálních fondů na rozvoj cestovního ruchu ve městě Bruntál a jeho okolí, které se nachází v Moravskoslezském kraji. Využití těchto prostředků má dále vést ke snížení vysokého procenta nezaměstnanosti a růstu životní úrovně obyvatel.
Vliv umístění v záplavové zóně na cenu rodinných domů v Krnově a Bruntále
Gross, Petr ; Jandásková, Tereza (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dopadem na cenu rodinných domů podle umístění v záplavové oblasti a mimo ni. Simulované lokality umístění se nacházejí v Krnově a Bruntále. Práce analyzuje specifika daných lokalit a zkoumá možné souvislosti mezi polohou nemovitosti a její cenou.
Příprava projektu rozvoje cestovního ruchu financovaného pomoci fondů EU
Skřehotová, Veronika ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na problematiku dotací z Evropské Unie. Navrhuje využití dotace z evropských strukturálních fondů na rozvoj cestovního ruchu ve městě Bruntál a jeho okolí, které se nachází v Moravskoslezském kraji. Využití těchto prostředků má dále vést ke snížení vysokého procenta nezaměstnanosti a růstu životní úrovně obyvatel.
Srovnávací studie využití městského marketingu na souboru vybraných měst
Veidlichová, Zuzana
Bakalářská práce je zpracována na téma Srovnávací studie využití městského marketingu na souboru vybraných měst. Práce analyzuje využití nástrojů marketingu tzv. městského marketingu v prostředí vybraných měst. Jsou představeny teoretické aspekty prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Cílem práce je analyzovat tyto nástroje městského marketingu na vybraném vzorku měst. Na závěr se výsledky a celkové zhodnocení porovnávají a vyhodnotí. Jsou doporučena určitá stanoviska pro zlepšení využití městského marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.