Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.