Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza úspěšnosti přímého marketingu v energetickém průmyslu
Smička, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zabýval pohledem na trh s energiemi (silová elektřina a zemní plyn) a aplikováním nástrojů direct marketingu při získávání nových klientů. První kapitola obsahuje popis jednotlivých nástrojů direct marketingu, druhá kapitola je zaměřena na energetický trh jako takový a obsahem třetí kapitoly je aplikování direct marketingových nástrojů na 3 firmy z energetického průmyslu (společnost Lama Investments jako dodavatel, společnost Blue Ocean Management jako zprostředkovatel mezi dodavatelem a domácností a WR-Energy jako zprostředkovatel mezi dodavateli a korporátní klientelou). Závěrem se zaobírám analyzováním úspěšností jednotlivých nástrojů direct marketingu, jež výše zmíněné společnosti používají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.