Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování digitální fotografie
Zdražil, Vít ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Potúček, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním tzv. RAW dat z digitálního fotoaparátu. V první části je popsán princip snímání obrazu digitálním fotoaparátem, obecný způsob zpracování obrazu v přístroji a co je to RAW formát, jeho výhody a nevýhody. Dále jsou popsány některé existující interpolační metody obrazových dat a další metody pro zpracování obrazu z RAW obrazových dat.  Následně je analyzován RAW formát CR2 firmy Canon, včetně jeho struktury a popisu pro jeho zpracování. V další kapitole byla navržena vylepšená metoda pro interpolaci obrazu a také metoda pro účinné potlačení digitálního šumu. Na tomto základě byla implementována knihovna pro dekódování a základní zpracování souborů CR2, pomocí které byly porovnány výsledky zpracování obrazu vybranými metodami. V závěru je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a také je nastíněn směr, pro další pokračovaní výzkumu dané problematiky.
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Bartoňková, Eva ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se rovněž zabývá prodejem léčiv pro zvířata. Hlavní zaměření práce se týká komunikace spojené s uvedením nového produktu Foresto. Jedná se o obojek, který dlouhodobě ochraňuje psa či kočku před parazity. Práce se omezí na prostředí České republiky ve spojení s Německem. Marketingové aktivity této firmy zasahují do mnoha států, avšak hlavní centrum firmy, tzn. i marketingové oddělení, sídlí v Německu. Odtud jsou rozposílána základní zadání všech připravovaných kampaní. V první kapitole se krátce seznámíme s historií a současností firmy, ve druhé s produkty firmy Bayer. Kapitola třetí se bude zabývat produktem Foresto. Následuje kapitola čtvrtá - uvedení do prostředí, kde se dají produkty sehnat, vztahy zákazníků a prodejců. Kapitola pátá se již bude věnovat kampaním jako takovým, s rozdělením působnosti na veterináře a přímo na cílového zákazníka. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. V poslední části shrnutí, závěr.
Zpracování digitální fotografie
Zdražil, Vít ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Potúček, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním tzv. RAW dat z digitálního fotoaparátu. V první části je popsán princip snímání obrazu digitálním fotoaparátem, obecný způsob zpracování obrazu v přístroji a co je to RAW formát, jeho výhody a nevýhody. Dále jsou popsány některé existující interpolační metody obrazových dat a další metody pro zpracování obrazu z RAW obrazových dat.  Následně je analyzován RAW formát CR2 firmy Canon, včetně jeho struktury a popisu pro jeho zpracování. V další kapitole byla navržena vylepšená metoda pro interpolaci obrazu a také metoda pro účinné potlačení digitálního šumu. Na tomto základě byla implementována knihovna pro dekódování a základní zpracování souborů CR2, pomocí které byly porovnány výsledky zpracování obrazu vybranými metodami. V závěru je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a také je nastíněn směr, pro další pokračovaní výzkumu dané problematiky.
Marketingová strategie značky Supradyn na trhu Běloruska
Shlapak, Nastassia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na trh Běloruska v oblasti polyvitamínů, zejména se zabývá značkou Supradyn, která je součástí skupiny Bayer. Práce obsahuje situační analýzu a rozpracování strategie pro rozvoj Supradynu v Bělorusku, konkrétně vytvoření marketingového plánu, který by zvýšil poptávku. Práce ukazuje novou strategii výrobku, který již byl trhu představen, ale je zde stále nevyužitý potenciál, protože značka nemá reklamní podporu a je ve stavu "hibernace".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.