Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mobilní aplikace Yourcut a její nasazení
Kallab, Karel ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření aplikace Yourcut pro zefektivnění služeb oboru Holičství a kadeřnictví. Hlavním cílem této práce je tedy aplikaci vytvořit a nasadit do chytrého zrcadla, sestrojeného přímo k potřebám aplikace. Celou práci lze rozložit do tří částí. V první části se čitatel seznámí s veškerými technologickými předpoklady, které je potřeba znát k tomu, aby celou práci pochopil. Druhá část popisuje a analyzuje. Souhrnně seznamuje s problémy spojenými s vytvářením aplikace a všemi technickými a technologickými předpoklady, aby aplikace byla správně vytvořena. Poslední část popisující vytvoření aplikace, spolu se sestrojením chytrého zrcadla a jejich nasazení.
Marketingová komunikace barbershopů
Svítil, Lukáš
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací barbershopů a jejím vli-vem na spotřebitele. Cílem této práce je identifikace faktorů marketingové komu-nikace ovlivňující spotřebitele při výběru barbershopu a navrhnutí doporučení do oblasti marketingové komunikace pro subjekty působící na tomto trhu. Pro napl-nění cíle byl proveden kvalitativní výzkum (n = 36) kombinující eye-trackingový experiment společně s hloubkovými rozhovory. Dále je využito dotazníkového šet-ření (n = 235). Faktory marketingové komunikace ovlivňující spotřebitele jsou zjišťovány pomocí dotazníkového šetření a ve formě statických obrázku, které přitahují lidskou pozornost. Je zkoumán vliv: uspořádanosti produktů, obličeje, tetování, celebrity či přítomnosti loga na délku lidské pozornosti. Na základě zjiš-tění jsou v závěru práce navrhnuta doporučení pro subjekty v tomto odvětví v podobě komunikačního mixu.
Návrh mobilní aplikace Yourcut a její nasazení
Kallab, Karel ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření aplikace Yourcut pro zefektivnění služeb oboru Holičství a kadeřnictví. Hlavním cílem této práce je tedy aplikaci vytvořit a nasadit do chytrého zrcadla, sestrojeného přímo k potřebám aplikace. Celou práci lze rozložit do tří částí. V první části se čitatel seznámí s veškerými technologickými předpoklady, které je potřeba znát k tomu, aby celou práci pochopil. Druhá část popisuje a analyzuje. Souhrnně seznamuje s problémy spojenými s vytvářením aplikace a všemi technickými a technologickými předpoklady, aby aplikace byla správně vytvořena. Poslední část popisující vytvoření aplikace, spolu se sestrojením chytrého zrcadla a jejich nasazení.
Podnikatelský plán
Kuchárová, Kateřina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu zabývajícího se zřízením ryze pánského holičství neboli tzv. Barber Shopu v centru města Tábora a jeho ekonomické zhodnocení metodou finanční analýzy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se podnikání, specifika malých a středních podnikatelů a především struktura podnikatelského plánu. Detailně jsou vysvětleny jednotlivé metody jako PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. V praktické části jsou jednotlivé teoretické poznatky aplikovány na založení pánského holičství. Výsledný podnikatelský plán slouží k posouzení reálnosti a životaschopnosti záměru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.