Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana spotřebitele - bankovního klienta z pohledu etiky
Přikrylová, Gabriela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hlouchová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou bankovního klienta z pohledu etiky. Hlavním cílem práce je analyzovat dodrţování a prosazování etických pravidel v rámci jednání zaměstnanců bank s klienty. Minoritní cíl se zabývá popisem postojů bank k důleţitosti vyuţívání etických prvků v komunikaci se zákazníky. Pro analýzu byla vyuţita pozorovací metoda marketingového výzkumu, který byl prováděn v klientském centru Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. Z výsledků realizovaného výzkumu vyplynulo, ţe kvalita jednání s klienty je na velmi dobré úrovni. Jednání probíhají v reprezentativních prostorech a klientům jsou poskytovány sluţby prostřednictvím profesionálně vystupujících finančních poradců.
Právní úprava běžného a vkladového účtu
Muzikář, Martin ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá právní úpravou běžného účtu a vkladového účtu v České republice. Práce rozebírá zejména vznik, změnu a zánik závazkového vztahu, který vzniká mezi bankou a klientem na základě smlouvy o běžném účtu či smlouvy o vkladovém účtu v režimu obchodního zákoníku. Práce se zabývá především postavením drobného bankovního klienta, který není podnikatelem. Z teoretického hlediska jsou rozebrána vzájemná práva a povinnosti obou smluvních stran v rámci tohoto závazkového vztahu. V praktické části je porovnána nabídka běžných účtů pro studenty u dvou českých bank (Komerční banka a Česká spořitelna) s ohledem na právní podmínky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.