Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of bank charges
Ozimy, Matej ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Fleischmann, Luboš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou bankovních poplatků běžných a studentských účtů u konkrétních bank v České republice za rok 2017. V první části své práce se věnuji samotnému vzniku a vývoji bankovních poplatků v České republice. Také jsem provedl stručné rozdělení bankovních poplatků do jednotlivých segmentů vážících se buď na konkrétní službu nebo produkt a k nim uvedl jejich ceny, které se udávají na trhu. Hlavním cílem mé práce bylo najít nejvhodnější banku, která poskytuje z pohledu bankovních poplatků (výdaje klienta spojené s vedením bankovního účtu a jiných služeb) a také z pohledu výšky výnosnosti běžných účtů (resp. spořících účtů) a studentských účtů, nejlepší klientské konto.
Analýza bankovních poplatků a alternativ jejich krytí
Dušková, Markéta ; Bártová, Hana (vedoucí práce) ; Jablonský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou bankovních poplatků spojených s běžným účtem. Cílem práce je pomocí aplikace dvou modelových klientů na vybrané účty najít nejvýhodnější běžný účet pro studenty. Dalším cílem je analyzovat možnosti krytí nákladů vzniklých s využíváním běžného účtu, a to pomocí finančních odměn poskytovaných v rámci běžného účtu některými bankami a dále pomocí jiných bankovních produktů. Dílčím cílem práce je ověřit hypotézu, zda malé nízkonákladové banky nabízejí běžný účet spojený s nižšími bankovními poplatky než velké banky.
Hodnocení běžných účtů
PLAČKOVÁ, Markéta
Cílem této práce je porovnat teoreticky dosažené výsledky hodnocení běžných účtů s praktickými výsledky dotazníkového šetření. V teoretické části byly popsány vybrané metody vícekriteriálního hodnocení variant, díky kterému je možné ohodnotit běžné účty dle několika stanovených kritérií. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké běžné účty respondenti používají a jaké mají podmínky pro jejich využití. V praktické části bylo provedeno srovnání teoretických a praktických výsledků. V závěru jsou vyhodnoceny nejlepší produkty a sestaven přehled hodnocení účtů používaných respondenty.
Analysis of bank charges
Matejov, Peter ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Rajl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou bankovních poplatků studentských účtů a účtů pro mladé na Slovensku a v Česku, které platí vlastníci těchto účtů za předem stanovený rozsah a strukturu operací. Výběr a četnost operací proběhla na základě odpovědí respondentů ve věku od 15 do 26 let na vytvořen dotazník ohledně bankovních poplatků. Cílem práce je stanovit prostřednictvím dotazníku modelového klienta, který bude identický pro obě země a na jeho základě vybrat z množství nabízených studentských účtů na českém a slovenském trhu ty nejvýhodnější z hlediska výše poplatků.
Změny bankovních poplatků ve vybraných bankách v období zostřené konkurence
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu změn v bankovních poplatcích ve vybraných třech bankách od roku 2006 do roku 2015. Z důvodu široké škály bankovních poplatků jsou vybrány pouze poplatky připadající v úvahu pro běžného bankovního klienta, který využívá pouze některé bankovní služby a jehož profil sestavil Ing. Petr Nacher, majitel serveru www.bankovnipoplatky.com, na základě údajů získaných od českých bank. Cílem práce je zaznamenání vývoje těchto bankovních poplatků a změn v nabídce běžných účtů vybraných bank v období před a po hospodářské krizi a pod tlakem klientů bank. Pro to, aby byl naplněn tento cíl, byla shromážděna data týkající se bankovních poplatků ze sazebníků bank, následně byla tato data zaznamenána do tabulek a v samotné bakalářské práci jsou pro každý rok vy-hodnoceny změny v poplatcích a v nabídce běžných účtů bank. Výsledkem této analýzy je to, že banky jsou velice ovlivněny konkurenčním prostředím, a tudíž je způsob zpoplatnění služeb týkajících se typického klienta obdobný. Bankovní sektor nebyl příliš zasažen hospodářkou krizí, tudíž výsledky nevykazují žádné viditelné změny před a po období této krize. Bylo vyhodnoceno, že bankovní poplatky se zvyšují, avšak náklady klienta tuto tendenci nemají díky nabídce balíčků bankovních služeb. V závěru práce jsou navíc uvedena doporučení pro typického bankovního klienta, jak by mohl na poplatcích ušetřit. Také jsou vyhodnoceny trendy, které banky zavádějí pro nalákání většího objemu klientů.
Spolupráce advokátní kanceláře s bankou
Fuková, Martina ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Radová, Jarmila (oponent)
Cílem bakalářské práce je rozebrat spolupráci advokátní kanceláře s bankou, její odlišnosti vzhledem ke specifickému předmětu podnikání a v neposlední řadě sledovat vývoj této spolupráce v čase. Úvod je zaměřen na představení samotné advokátní kanceláře a upřesnění, která banka je v tuto chvíli jejím hlavním bankovním poskytovatelem. V druhé kapitole jsou charakterizovány produkty využívané k běžnému platebnímu styku, popsán vývoj jejich podmínek od zahájení činnosti až po současnost a vytvořena bilance nákladů a výnosů, které z jejich využívání kanceláři vznikají. Třetí kapitola se soustřeďuje na představení speciálních produktů, které kancelář využívá v souvislosti s výkonem advokacie, charakterizuje je a upřesňuje, kdo hradí náklady s nimi spojené. Čtvrtá kapitola porovnává podmínky skutečně využívaných produktů s těmi individuálně nabídnutými dvěma konkurenčními bankami, sleduje vyjednávání o těchto podmínkách a i následné rozhodování o změně bankovního poskytovatele. Pátá kapitola se zaměřuje na samotnou změnu banky, a jaké výhody a nevýhody tato změna advokátní kanceláři přinesla.
Platební styk a jeho vývoj se zaměřením na současné tendence
TŮMOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce je porovnání jednotlivých typů plateb z hlediska výhodnosti pro klienta a zmapování současných tendencí platebního styku v České republice. První kapitoly teoretické části bakalářské práce se zabývají právními předpisy upravujícími platební styk, historií peněz a historií bankovnictví. Další kapitola charakterizuje hotovostní a bezhotovostní platby a platební systémy. V praktické části bakalářské práce jsou objasněny principy platebních systémů CERTIS a TARGET. Dále byly, společně s nejnovější českou bankou, vybrány 3 největší české banky, a to pro zajímavý kontrast při porovnávání některých poplatků. Poslední kapitola zobrazuje vyhodnocení dotazníkového šetření, v němž 162 respondentů odpovídalo na 17 otázek o platebním styku. Výsledky tohoto šetření byly porovnány s výročními zprávami jednotlivých bank.
Poplatková politika bank v ČR a v Německu
BRZÁK, Tomáš
Tématem mé diplomové práce je {\clqq} Poplatková politika bank v České republice a v Německu. Cílem je posouzení bankovních poplatků z hlediska zájmů klientů bank, z hlediska důležitosti poplatků na tvorbě zisku bank, a to prostřednictvím analýzy a komparace bankovních politik v České republice a Německu. Práce má dvě části, první část teoretická a druhá praktická. V teoretické části se věnuji rozboru typu jednotlivých bankovních soustav, jejich výhod a nevýhod, druhům bank, které existují na bankovním trhu. Dále působnosti jednotné bankovní licence. V neposlední řadě rozbor nové basilejské dohody, která podporuje stabilitu finančního systému a konkurenčního prostředí. V teoretické části se též seznámíme s strukturou německého bankovní systému a působnosti jednotlivých bankovních spolků. Praktická část spočívá v analýze výše poplatků a provizí ve vztahu k finančnímu zisku bank v ČR i v Německu, porovnání bank podle jednotlivých ukazatelů jako například bilanční suma, kapitálová přiměřenost, počet obchodních míst a čistého zisku. Do praktické části je zahrnuta velikost a vývoj jednotlivých poplatků za konkrétní služby v posledních letech, ceny bankovních balíčků, ale i nejrůznější průzkumy, jako například nejabsurdnější poplatek, který si banky účtují, banka s nejlepším servisem a banka s nejpřehlednějším sazebníkem. Způsob informovanosti klientů o změnách v sazebníků, jak v České republice tak v Německu. Kodexy, které se banky zavázaly dodržovat, aby zlepšily a zkvalitnily služby pro své klienty.
Vývoj poplatkové politiky bank v ČR v oblasti retailového bankovnictví
Fričová, Martina ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou vývoje bankovních poplatků v ČR určených pro retailovou klientelu v letech 2006 až 2009. Hlavním cílem práce bylo zaznamenat výsledné trendy vývoje z několika možných úhlů pohledu. První dvě kapitoly představují teoretické vymezení problematiky včetně charakteristiky vybraných sledovaných produktů u pěti českých bank. Třetí kapitola je zaměřena na modelové chování klienta a jeho vývoj ve sledovaném období. Následující kapitola se zabývá výsledky analýzy z pohledu modelového klienta a jednotlivých bank. Pojednává o shrnutí ohledně nastalých trendů a provázanosti mezi bankami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.