Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent)
Práce zkoumá vliv podlinkových aktivit, především podpory prodeje, na vývoj značky. Teoretická část popisuje základ nezbytný pro správné uchopení té aplikační části. Zabývá se komerčními komunikacemi, podporou prodeje, spotřebitelskými soutěžemi a teorií značky. Protože v rámci praktické části je prováděno dotazníkové šetření, jedna z kapitol se věnuje marketingovému výzkumu. V praktické části je představena společnost Unilever ČR a úloha oddělení Customer marketingu v rámci marketingové struktury. Je zde představena značka Rexona, její portfolio a projekty, které byly realizovány v roce 2008. Předmětem dalších kapitol je charakteristika trhu deodorantů a specifika jednotlivých distribučních kanálů. Následuje analýza a zhodnocení podpory prodeje značky Rexona a jejich hlavních konkurentů. Dále jsou interpretovány výsledky vlastního dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na spotřební a nákupní zvyklosti osob používající deodoranty. Díky poznatkům z analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru formulována doporučení pro podporu prodeje značky Rexona.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.