Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Řízení BLDC motoru v oblasti nízkých otáček
Kozáček, Peter ; Pohl, Lukáš (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá riešením problematiky získavania hodnôt otáčok a elektrického uhlu z informácii Hallových sond s potrebným rozlíšením pre riadenia BLDC motora. Konkrétne sa jedná o oblasť riadenia v nízkych otáčkach. Väčšina motorov využíva Hallove sondy na zisťovania rýchlosti a polohy motora. Pri nízkych otáčkach nastáva situácia, kedy nevieme určiť polohu rotora s požadovaným(dostatočným) rozlíšením, tým pádom vzniká zvlnenie pri riadení (pulzácia momentu). Úlohou je navrhnúť a z zhodnotiť možnosti algoritmu pre riadenia a získania hodnoty otáčok a polohy rotora s požadovanou presnosťou.
Mikrokontrolery pro BLDC motory
Úlehla, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice řízení BLDC motorů (bezkartáčové stejnosměrné motory). Analyzuje dostupné mikrokontroléry a elektronické součástky na trhu, vhodné pro řízení BLDC motoru v podmínkách sériové výroby, problémy spojené s řízením motoru v rozličných provozních podmínkách a další pomocné metody (synchronizace, dynamické brzdění, rekuperace, konstantní otáčky).
Mikrokontrolery pro BLDC motory
Úlehla, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice řízení BLDC motorů (bezkartáčové stejnosměrné motory). Analyzuje dostupné mikrokontroléry a elektronické součástky na trhu, vhodné pro řízení BLDC motoru v podmínkách sériové výroby, problémy spojené s řízením motoru v rozličných provozních podmínkách a další pomocné metody (synchronizace, dynamické brzdění, rekuperace, konstantní otáčky).
Řízení BLDC motoru v oblasti nízkých otáček
Kozáček, Peter ; Pohl, Lukáš (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá riešením problematiky získavania hodnôt otáčok a elektrického uhlu z informácii Hallových sond s potrebným rozlíšením pre riadenia BLDC motora. Konkrétne sa jedná o oblasť riadenia v nízkych otáčkach. Väčšina motorov využíva Hallove sondy na zisťovania rýchlosti a polohy motora. Pri nízkych otáčkach nastáva situácia, kedy nevieme určiť polohu rotora s požadovaným(dostatočným) rozlíšením, tým pádom vzniká zvlnenie pri riadení (pulzácia momentu). Úlohou je navrhnúť a z zhodnotiť možnosti algoritmu pre riadenia a získania hodnoty otáčok a polohy rotora s požadovanou presnosťou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.