Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Šourková, Natálie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou jeho udržitelného rozvoje. Dále představuje národního koordinátora značení - Asociaci regionálních značek, její činnost a specifika značení v regionu Polabí. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření mezi potenciálními spotřebiteli, výrobci a prodejci certifikovaných produktů nesoucích značku Polabí regionální produkt. Získané informace jsou zde prezentovány a jsou z nich vyvozeny cenné poznatky a závěry vypovídající o vztahu potenciálních spotřebitelů k označeným produktům. Na základě toho jsou potom navrženy další možnosti rozvoje systému značení regionálních produktů v Polabí.
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava {--} originální produkt\regm{}. Hlavní část, kterou tvoří charakteristika přidělených výrobců, popisuje jejich zkušenosti, názory a připomínky s regionální značkou Šumava {--} originální produkt\regm{}. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat byly vypracovány případové studie výrobců. Předposlední část tvoří analýza dat od všech vlastníků značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Závěr práce obsahuje vlastní návrhy změn v činnosti Regionální rozvojové agentury, která má na starosti certifikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.