Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Hevesiová, Tamara ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi z hlediska jejích marketingového mixu. Jejím cílem je zhodnocení možností využití marketingových nástrojů mobilních aplikací a poskytnutí tak vydavatelům aplikací podklad pro sestavování marketingového mixu. Teoretická část se věnuje uvedení do problematiky mobilních aplikací a představení taktických nástrojů, které využívají. Navazující praktická část zkoumá a porovnává specifika jednotlivých nástrojů z pohledu preferencí a názorů uživatelů, získaných z dotazníkového šetření, v kombinaci s informacemi o zastoupení konkrétních vlastností aplikací v app storech Google Play a Apple App Store, získaných z webových stránek těchto app storů. Praktická část taky porovnává spolupráci vývojářů s app story Google Play, Apple App Store a Windows Store při distribuci aplikací pomocí dostupných informací o podmínkách a pravidlech spolupráce z web stránek těchto app storů. Práce je ještě doplněna o informace z televizního pořadu Applikace o efektivitě této formy propagace aplikací. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých marketingových nástrojů mobilních aplikací a doporučení pro vydavatele aplikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.