| |
| |
|
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.
|
|
Řízení pohledávek firmy BAK, a.s.
Pilař, Tomáš ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Zmrhalová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením pohledávek ve společnosti BAK, a. s. V teoretické části jsou charakterizovány pohledávky z pohledu právního, účetního a daňového. Dále je popsáno řízení pohledávek, přičemž tento popis vychází z jednotlivých prvků řízení pohledávek, tj. analýza odběratelů, stanovení obchodních podmínek, vymáhání pohledávek a v neposlední řadě sledování stavu a vývoje pohledávek. Jádrem této práce je popis konkrétního systému řízení pohledávek ve společnosti BAK, a. s., který je rozdělen do dvou stěžejních dimenzí, a to prevenci a vymáhání. V závěru praktické části je analyzován stav a struktura pohledávek za roky 2007 až 2009 za pomoci poměrových ukazatelů.
|