Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Rubínová, Klára ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu z hlediska internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení kompletní analýzy vybraného e-shopu. Studie vychází z interních zdrojů, které se používají především ke sledování návštěvnosti a u PPC systémů. Dalším cílem bylo zhodnocení a popřípadě i předložení možných zlepšení. Teoretické část představuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Je zde popsána i analýza návštěvnosti. Praktická část začíná obecnými vlastnostmi zvoleného e-shopu, následující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů. Za přínos své práce považuji vytvoření postupu při provádění analýz internetových aktivit u vlastního e-shopu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.