Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza twitterové kampaně Donalda J. Trumpa v amerických prezidentských volbách 2016
Neumahr, Martin ; Klvaňa, Tomáš (vedoucí práce) ; Fiřtová, Magdalena (oponent)
V první části práce obecně seznámím s marketingem, v jakém smyslu byl používán v amerických prezidentských volbách v roce 2016 konkrétními kandidáty nebo jejich volebními týmy, dále popíši negativní kampaň v politickém marketingu a ke konci první části práce doplním vysvětlení, jak důležitou součástí amerických prezidentských voleb byl právě Twitter. Druhá část práce bude mít za cíl analyzovat kampaň kandidáta republikánské strany podrobněji. Na vzorku 1458 twitterových příspěvků budu zkoumat, zda a jak používal Donald Trump negativní kampaň proti své protikandidátce Hillary Clinton a také posuzovat, v jaké míře se jeho nepravdivá tvrzení měnila v průběhu kampaně v konkrétních třech tématech. V práci je zkoumáno období od nominačního sjezdu 18. 7. 2016 do 8. 11. 2016, kdy se konaly americké prezidentské volby. V závěru své práce se pokusím na výzkumné otázky odpovědět.
Zahraničně politické postoje a vize kandidátů na amerického prezidenta
Malická, Kateřina ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Eichler, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza prostoru věnovanému zahraniční politice během volební kampaně před americkými prezidentskými volbami v roce 2016 a rozbor postojů kandidátů k vybraným zahraničně politickým tématům. Hlavními výzkumnými otázkami jsou: Jaký prostor věnovali kandidáti zahraniční politice na svých oficiálních webových stránkách? V jakých zahraničně politických otázkách se kandidáti rozcházeli a v jakých se naopak shodovali? Jaká byla konzistentnost jejich projevů po dobu kampaně? Obsah práce je tvořen převážně obsahovou analýzou a v poslední kapitole je využita metoda komparace různých objektů za stejných podmínek. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola uvádí tradice a základní rysy zahraniční politiky USA a objasňuje roli jejích aktérů. Druhá kapitola vysvětluje specifické rysy amerického volebního systému a popisuje průběh voleb a jejich výsledky a rozebírá prostor věnovaný zahraniční politice během televizních debat. Třetí část zkoumá, do jaké hloubky se věnují kandidáti zahraničně politickým tématům na jejich oficiálních webových stránkách. Poslední část pak analyzuje a porovnává konkrétní postoje kandidátů k vybraným zahraničně politickým tématům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.