Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o.
Kalinová, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části popsat marketingový plán. V této části popisuji součásti marketingového plánu jako je marketingová strategie, SWOT analýza a komunikační strategie. Dále se zde věnuji popisu ERP systémů - historii jejich vývoje, popis a jejich využití. V praktické části své bakalářské práce se věnuji návrhu marketingové strategie pro společnost Altus Software s.r.o. a popisu jejich produktu - ERP systému Altus Vario, se kterým jsem několik let pracovala. Společnosti Altus Software s.r.o. navrhuji vhodnou marketingovou strategii, uvádím mnou zpracovaný průzkum znalosti ERP systémů a zhodnocení situační analýzy.
Analýza trhu podnikových informačních systémů
Filip, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce je zaměřena na trh podnikových informačních systémů a porovnává vývoj českého a světového trhu. Vymezuje nejdůležitější firmy na tomto trhu. Vzhledem k tomu, že nejméně saturováno podnikovými informačními systémy je prostředí malých firem, je hledisko malých firem v práci zdůrazněno. Hlavním cílem je provedení analýzy českého trhu s důrazem na produkty určené především malým firmám, které uvažují o koupi informačního systému. V práci jsou zpracována data z různých informačních zdrojů a zároveň je provedeno testování tří standardně nabízených systémů. Právě vyhodnocení tří standardních produktů na trhu by mohlo ozřejmit, zda jsou na trhu produkty vhodné pro malé firmy a zda je firmy budou schopny efektivně využít. V první části jsou v úvodu představena východiska práce. V druhé části jsou vymezeny základní pojmy týkající se informačních systémů. V třetí části práce je představen světový a český trh z hlediska jeho vývoje a rozdělení trhu mezi dodavatele typových podnikových informačních systémů. Ve čtvrté kapitole jsou porovnány produkty Helios red, ABRA G1 a Altus Vario z pohledu malé firmy. Tyto produkty -- řešení českých firem -- jsou vyhodnoceny z hlediska vhodnosti pro malé firmy. V páté části je závěr, který obsahuje shrnutí zkoumané problematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.