Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D tisk pro vývoj pomůcek v oboru Informatika
Dümont, Jan ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je tvorba robotické pomůcky pro rozvoj algoritmického myšlení pro žáky 2. stupně základní školy a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny digitální technologie využívající 3D zobrazení a jejich využití ve školním prostředí. Větší důraz je kladen na popis technologií 3D tisku. Po představení digitálních technologií jsou analyzovány možnosti implementace 3D tisku a modelování ve výuce vybraných předmětů v rámci revize RVP ZV. Následuje seznam aplikací zabývajících se 3D modelováním vhodných pro vybrané cílové skupiny žáků. Praktická část předkládá návod na sestavení robota a návrhy pracovních listů s deseti algoritmickými úlohami včetně řešení pro pedagogy. Součástí jsou také podklady obsahující pravidla pro stavbu algoritmů ve vybraném programovém prostředí. Vzhledem k mapování procesu vývoje robota, dílčí část předkládá seznam elektronických součástek, které lze při výrobě robota využít, a zdůvodnění výběru použitých variant. Následující kapitola se věnuje reflexi pokusného ověřování, které bylo realizováno na Gymnáziu Lovosice, konktrétně v rámci volitelného semináře robotika pro žáky sekundy a tercie. V závěru práce je vyhodnoceno plnění vytyčených cílů. V přílohách k diplomové...
Tvorba algoritmických úloh v programovacím prostředí Kodu
REINDL, Patrik
Tato bakalářská práce se věnuje aplikování algoritmických úloh ve vymodelovaném mikrosvětě ve 3D prostředí Kodu. Práce má za cíl, pomocí úloh, rozvíjet logické uvažování u dětí na druhém stupni základních škol a zároveň efektivně naučit děti základy programování. Dále má práce za úkol popsat všechny možnosti, které se dají ve 3D prostředí Kodu aplikovat: jak vytvořit mikrosvět, dále jak vytvořit úlohy v daném prostředí, seznámení s programovacím jazykem, který se v prostředí Kodu aplikuje a na jakých zařízeních se tyto "hry" dají uplatnit. Práce by měla tudíž pomoci i dalším uživatelům, jak s tímto programem pracovat. Jelikož veškeré návody a manuály ohledně prostředí Kodu jsou v angličtině, je tato práce pro české uživatele přínosem a budou si moci vytvářet vlastní mikrosvěty a dále je aplikovat dle vlastní potřeby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.