Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza výuky agilních metod vývoje SW na univerzitách ve světě
Fučík, Jakub ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit stav výuky agilních metodik vývoje softwaru na univerzitách ve světě a jejich následná analýza, která má objasnit, jakým způsobem je agilní přístup ve výuce uplatňován a jaké metodiky vývoje softwaru jsou vyučovány. Analýze jsou podrobeny bakalářské i magisterské studijní programy na univerzitách ve světě na základě nashromážděných dat o výuce. Samotný sběr dat je pak proveden ve dvou fázích. V první fázi jsou shromažďovány informace z veřejně dostupných zdrojů, ve druhé fázi je pak proveden dotazníkový průzkum. Práce je členěna do několika kapitol. První kapitola mapuje literaturu věnovanou problematice vývoje softwaru agilními metodikami. Druhá kapitola stručně přibližuje přístupy k vývoji softwaru. Ve třetí kapitole je pak analyzován stav a rozsah výuky na univerzitách ve světě.
Strategie firmy zaměřené na vývoj informačních systémů
Souček, Dan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Janota, David (oponent)
Má bakalářská práce se zaměřuje na strategii firmy, která vyvíjí a testuje informační systémy a aplikace. Hlavním cílem práce je zmapovat strategii takové firmy a porovnat ji s tím, co je uvedeno v literatuře. Práce se také zabývá řízením projektů IS/ICT a opět porovnává literární teorii s realitou. V úvodní části jsou zpracovány nejzajímavější fakta uvedená ve světové literatuře vázající se k oběma tématům práce. Následuje část, kterou označuji jako první. Ta obsahuje analýzu pozice reálné IT firmy na trhu IS/ICT. Jsou zde vybrány oblasti, v nichž spočívá konkurenční výhoda této firmy. Ve druhé části jsou popsány tři různé projekty vybrané firmy včetně rozborů kritických faktorů jejich úspěchů či neúspěchů. V závěrečné části jsou porovnány výsledky analýzy s tím, co uvádí literatura. Tato část obsahuje i celkové vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.