Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Adamec, Tomáš ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Suchanek, Adam (oponent)
Účelem práce je popsat proces vstupu českého podnikatelského subjektu na polský trh za pomocí agentury CzechTrade. V rámci práce je popsán proces spolupráce mezi zahraniční kanceláří agentury, centrály a klientem během plnění zakázky. První kapitola nabízí analýzu podnikatelského prostředí v Polsku se zaměřením na ekonomickou, legislativní a politickou situaci v zemi. Ve druhé kapitole je stručně popsán vývoj agentury na podporu exportu CzechTrade a představeny nejdůležitější nabízené služby agentury. Třetí kapitola poskytuje teoretický základ pro popis konkrétního řešení zakázky vypracovávané agenturou. V závěrečné kapitole je analyzován průběh plnění dvou reálných zakázek, na kterých zadávající firmy spolupracovali s agenturou CzechTrade.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.