Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klima školní třídy a vnímaná akademická účinnost žáků na střední škole
Jonášová, Adéla ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Čáp, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat základní psychologické poznatky, které souvisí s problematikou klimatu školní třídy a vnímané akademické účinností středoškolských studentů. Dále navrhnout výzkum, který by sledoval, zda existuje vztah mezi klimatem ve školní třídě a vnímanou akademickou účinností studentů na střední škole. Teoretická část bakalářské práce je členěna na dvě hlavní části. První část se zabývá klimatem školní třídy a druhá vnímanou akademickou účinností studentů. Část věnována klimatu ve školní třídě obsahuje vymezení pojmu klima školní třídy, znaky klimatu a související pojmy. Dále charakterizuje tvůrce třídního klimatu, tedy učitele, studenty a rodiče. Pojednává o přístupech a metodách zjišťování klimatu třídy. V části zabývající se vnímanou akademickou účinností je vymezena vnímaná osobní účinnost, pojmy s ní související a její zdroje. Dále je popsán koncept vnímané akademické účinnosti, faktory, které na ni působí a problematika jejího měření. Empirická část bakalářské práce se věnuje návrhu výzkumu, jehož cílem je hledání souvislosti mezi klimatem třídy a vnímané akademické účinnosti středoškoláků. Dále se věnuje srovnání výsledků vnímané akademické účinnosti s výsledky J. Draberové (2018). Jedná se o návrh kvantitativního výzkumu, data jsou získávána pomocí Dotazníku CES a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.