Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Programování robotických akcí v rozšířené realitě
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která umožňuje prostřednictvím rozšířené reality programovat robotické akce. Aplikace je demonstrativního charakteru a je zde snaha o intuitivní ovládání a dobrou integraci rozšířené reality. Tato experimentální aplikace umožňuje pomocí vizuálních instrukcí, podmínek a spojů uživateli tvořit program pro robota a také jej otestovat pomocí vizualizace průchodu programem. Aplikace je implementována pomocí Unity3D a technologie AR Foundation. Bylo provedeno testování skupinou dobrovolníků. Zpětná vazba od účastníků testování byla pozitivní. 
Augmented Reality in Cockpit
Tabášek, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis deals with the usage of augmented reality in aviation. In this area, it focuses on the cockpit checklist used in each flight phase to ensure that all important tasks are performed. An experimental mobile application is developed to guide the pilot step by step through the cockpit checklist. Each step requires some action to be performed on a particular flight instrument located in the aircraft cockpit. The appropriate flight instrument, associated with the active task, is identified and tagged with a suitable visualization. The experimental application is implemented using the Unity engine and the AR Foundation framework. The implemented application has been tested during flight with positive feedback from participants. 
Programování robotických akcí v rozšířené realitě
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která umožňuje prostřednictvím rozšířené reality programovat robotické akce. Aplikace je demonstrativního charakteru a je zde snaha o intuitivní ovládání a dobrou integraci rozšířené reality. Tato experimentální aplikace umožňuje pomocí vizuálních instrukcí, podmínek a spojů uživateli tvořit program pro robota a také jej otestovat pomocí vizualizace průchodu programem. Aplikace je implementována pomocí Unity3D a technologie AR Foundation. Bylo provedeno testování skupinou dobrovolníků. Zpětná vazba od účastníků testování byla pozitivní. 
Augmented Reality in Cockpit
Tabášek, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis deals with the usage of augmented reality in aviation. In this area, it focuses on the cockpit checklist used in each flight phase to ensure that all important tasks are performed. An experimental mobile application is developed to guide the pilot step by step through the cockpit checklist. Each step requires some action to be performed on a particular flight instrument located in the aircraft cockpit. The appropriate flight instrument, associated with the active task, is identified and tagged with a suitable visualization. The experimental application is implemented using the Unity engine and the AR Foundation framework. The implemented application has been tested during flight with positive feedback from participants. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.