Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využitelnost civilních leteckých antikolizních systémů bezpilotními letadly
Muschalik, David ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitelností civilních leteckých antikolizních systémů bezpilotními letadly. Práce je koncipována jako vstup do problematiky bezpilotních systémů, antikolizních systémů a dalších témat, která se k nim vztahují.
Integrace civilních bezpilotních prostředků do neřízeného vzdušného prostoru
Kohutek, Jakub ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce vyjadřuje názor na směr vývoje v otázce integrace bezpilotních prostředků do společného vzdušného prostoru. Práce na začátku charakterizuje překážky integrace a poukazuje na širší souvislosti. Protože nutností je realizace zásady vidět a být viděn pomocí technických zařízení pod souhrnným názvem Sense and Avoid, jsou zde uvedeny požadavky na systémy Sense and Avoid. Jednotlivé metody Sense and Avoid jsou stručně popsány, zdůrazněn je jejich přínos pro bezpečnost leteckého provozu a potenciál budoucího vývoje. Téma komunikace s bezpilotními prostředky popisuje poslední kapitola, přináší výčet objemu přenášených zpráv, uvádí rozbor vhodných frekvencí datového spoje a vybírá vhodné způsoby provozování UAV.
Využitelnost civilních antikolizních systémů bezpilotními prostředky
Batelka, Marek ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje dnešní a budoucí technologie systémů k zabránění kolize letadel ve vzduchu a jejich aplikaci pro bezpilotní prostředky. První část práce popisuje bezpilotní prostředky a jejich kategorizaci. Další část se věnuje legislativním požadavkům na jejich provoz. Hlavní část práce se zabývá systémy TCAS, ADS-B, FLARM a dalšími, které jsou v dnešní době využívány v civilním letectví jako hlavní technologie pro zabránění srážky. Poslední část popisuje UAV systémy se zaměřením na samotné snímače používané v systémech bezpilotních prostředků pro vyhnutí se kolizi. Celá práce řeší problematiku vývoje protisrážkových systémů a shrnuje současné technologie s výhledem možných uplatnění v blízké budoucnosti.
Využitelnost civilních leteckých antikolizních systémů bezpilotními letadly
Muschalik, David ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitelností civilních leteckých antikolizních systémů bezpilotními letadly. Práce je koncipována jako vstup do problematiky bezpilotních systémů, antikolizních systémů a dalších témat, která se k nim vztahují.
Využitelnost civilních antikolizních systémů bezpilotními prostředky
Batelka, Marek ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje dnešní a budoucí technologie systémů k zabránění kolize letadel ve vzduchu a jejich aplikaci pro bezpilotní prostředky. První část práce popisuje bezpilotní prostředky a jejich kategorizaci. Další část se věnuje legislativním požadavkům na jejich provoz. Hlavní část práce se zabývá systémy TCAS, ADS-B, FLARM a dalšími, které jsou v dnešní době využívány v civilním letectví jako hlavní technologie pro zabránění srážky. Poslední část popisuje UAV systémy se zaměřením na samotné snímače používané v systémech bezpilotních prostředků pro vyhnutí se kolizi. Celá práce řeší problematiku vývoje protisrážkových systémů a shrnuje současné technologie s výhledem možných uplatnění v blízké budoucnosti.
Integrace civilních bezpilotních prostředků do neřízeného vzdušného prostoru
Kohutek, Jakub ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce vyjadřuje názor na směr vývoje v otázce integrace bezpilotních prostředků do společného vzdušného prostoru. Práce na začátku charakterizuje překážky integrace a poukazuje na širší souvislosti. Protože nutností je realizace zásady vidět a být viděn pomocí technických zařízení pod souhrnným názvem Sense and Avoid, jsou zde uvedeny požadavky na systémy Sense and Avoid. Jednotlivé metody Sense and Avoid jsou stručně popsány, zdůrazněn je jejich přínos pro bezpečnost leteckého provozu a potenciál budoucího vývoje. Téma komunikace s bezpilotními prostředky popisuje poslední kapitola, přináší výčet objemu přenášených zpráv, uvádí rozbor vhodných frekvencí datového spoje a vybírá vhodné způsoby provozování UAV.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.