Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh stratégie rekonštrukcie ubytovacieho zariadenia
Fajtová, Mária Lujza
Cílem bakalarské práce je návrh strategie rekonstrukce ubytovacího zařízení, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Využívá vnější a vnitřní analýzu s cílem navrhnout změny pro ubytovací zařízení. Nejprve byla provedena literární rešerše, která se zabývá pojmy cestovního ruchu a managementu, na kterou navazuje analytická a návrhová část. V analytické části je prostřednictvím PESTE analýzy a Porterova modela pěti hybných sil shodnotené vnější prostředí a prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 8P, doplněného o dotazníkové šetření byly zjištěny silné a slabé stránky jakož i informace, což by si lidé přáli jako součást zařízení. V dotazníku bylo osloveno 150 respondentů prostřednictvím online dotazníku jakož i osobně formou tišteného dotazníku. Některé otázky vycházeli z marketingového mixu 4C. Následně byla sestavena SWOT matice, která sloužila k určení některých strategických cílů. Výsledná strategie byla sestavena podle rozšířeného marketingového mixu 8P a zaměřuje se na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení kvality a zvýšení povědomí o zařízení.
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Březinová, Petra ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
S růstem společnosti Centropen se začíná tuzemský trh nasycovat, a proto je společnost nucena zvážit expanzi na zahraniční trhy. Úspěšnost celé expanzní akce často závisí na důkladném zanalyzování cílového trhu. Diplomová práce se zaměřuje na analýzu čínského trhu prostřednictvím 4C analýzy, jež zkoumá 4 oblasti, a to zákazníky, náklady, národní specifika a konkurenci. 4C analýza poskytuje odpovědi na dvě stanovené výzkumné otázky. První z nich se zaměřuje na podmínky, které musí společnost splnit při vstupu na čínský trh. Druhá otázka se týká výběru nejvhodnější formy vstupu na tento trh přímo pro Centropen. Pro analýzu čínského trhu a k zodpovězení výzkumných otázek byly využity sekundární zdroje dat, jako např. CzechTrade, Ministerstvo zahraničních věcí, BusinessInfo, Sinovia nebo Sovereign. Pro zjištění validity získaných informací byla sesbírána i data primární, a to prostřednictvím oslovení expertů na čínský trh. Na základě výsledků 4C analýzy se jako nejvhodnější forma vstupu pro Centropen jeví export s vytvořením reprezentační kanceláře v Šanghaji. Centropen může na čínském trhu uspět globálním produktem, který by měl být upraven podle místních specifik. Využita by byla strategie diferenciace s orientací na konkurenční výhodu výrobou kvalitních foukacích fixů.
Strategická analýza podniku
Janáček, Tomáš ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Málek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou podniku. Ve své první části se věnuje charakteristice strategie a vybraným metodám interní a externí strategické analýzy. Těmito metodami jsou PEST analýza, analýza 4C, analýza odvětví, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza zdrojů podniku a finanční analýza. Druhá část práce je věnována praktické aplikaci těchto metod na konkrétní podnikatelský subjekt.
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
Strategická analýza podniku
Šímová, Radka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Teoretická část závěrečné práce je zaměřena na definici strategie podniku a popis metod interní a externí analýzy, jako je PEST analýza, 4C analýza, SWOT a Porterova analýza. Cílem praktické části práce je aplikace metod na konkrétní společnost, její interní a externí prostředí. V závěru práce jsou shrnuta doporučení pro daný podnik a jeho strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.