Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Kevchenkova, Ekaterina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Skupina DeLonghi Skupina firem byla založena v Itálii v roce 1902 a je odho z největších výrobců v oblasti malých domácích spotřebičů. To zahrnuje značky jako DeLonghi, Kenwood a Braun. Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix DeLonghi Společnosti ve skupině. Hlavním cílem rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketingovou politiku společnosti prostřednictvím změn v marketingovém mixu. V pracovní situace hodnocena ekonomické skupiny DeLonghi, vnitřního a vnějšího prostředí přes PEST analýza, 5 Porter sil. Tak, analýzu postavení na trhu společnosti vymezením cílové skupiny, hlavní konkurenti, podíl na trhu; Posouzení marketingového mixu 4 P pomocí BCG matice, cenové elasticity, marketingový výzkum sítě, odhalovat mechaniku prodejních a marketingových kampaní; provedena SWOT analýza; identifikované osvědčené postupy pro každou P v rámci skupiny. Tyto studie poskytly základ pro návrhy na zlepšení marketingového mixu společnosti v podobě zavedení Stage Gate, prohlubuje analýzu výpočtu cen rozšířit typy přímého prodeje, zavedení Agile metodou, marketingu, rozšíření projektu Mystery shopper.
Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko
GUTWIRTHOVÁ, Renata
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba zjistit, jak je důležité využití marketingového mixu pro zlepšení kvality a množství nabízených služeb, získání inspiračních podnětů k jejich možnému zlepšení a navrhnout určitá doplnění marketingových nástrojů.Podkladem pro zpracování teoretické části tohoto tématu se stala odborná literatura. Jsou zde popsány 4P tzv. čtyři nástroje marketingového mixu, které tvoří produkt, cena, místo (distribuce) a propagace. Služby jsou zvláštní sektor díky svým vlastnostem jako je nehmotnost, nemožnost poskytování vzorků a vysoká citlivost na lidský faktor. Služby jsou velice snadno zranitelné. Region Českokrumlovsko patří mezi rozhodující regiony cestovního ruchu v Česku. V analytické části je vymezena pestrá produktová skupina, kterou region nabízí. Součástí této části je návrh na vytvoření pobytových balíčků na téma {\clq}qPřírodní krásy Českokrumlovska`` a {\clq}qArchitektonické skvosty Českokrumlovska``. Základ balíčku tvoří ubytování a stravování. Pobytové balíčky jsou určeny pro široký segment zákazníků a jsou koncipovány tak, aby nabízené služby mohly být využívány celoročně.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.