Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Molnár, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing
Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Molnár, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.