Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Uplatnění CRM v námořní dopravě
PŘEDOTA, Jan
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje popis systému SugarCRM a konec teoretické práce je uzavřen nejdůležitějšími informacemi o námořní dopravě. Praktická část začíná analýzou systému SugarCRM z pohledu funkcionality s uživatelským prostředím a databázového schématu. Práce dále pokračuje popisem výsledků z dotazníků zaměřující se na informační systémy a lidi, kteří pracují v oblasti námořní dopravě. Tyto výsledky jsou potom použity pro rozhodnutí, které funkce by měly být implementovány jako první a které nejsou až tak důležité. Pomocí výsledků dvou předešlých kapitol byla vytvořena studie proveditelnosti. Práce je zakončena koncepčním návrhem nejdůležitějších funckí.
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.