| |
| |
|
Uplatnění CRM v námořní dopravě
PŘEDOTA, Jan
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje popis systému SugarCRM a konec teoretické práce je uzavřen nejdůležitějšími informacemi o námořní dopravě. Praktická část začíná analýzou systému SugarCRM z pohledu funkcionality s uživatelským prostředím a databázového schématu. Práce dále pokračuje popisem výsledků z dotazníků zaměřující se na informační systémy a lidi, kteří pracují v oblasti námořní dopravě. Tyto výsledky jsou potom použity pro rozhodnutí, které funkce by měly být implementovány jako první a které nejsou až tak důležité. Pomocí výsledků dvou předešlých kapitol byla vytvořena studie proveditelnosti. Práce je zakončena koncepčním návrhem nejdůležitějších funckí.
|
|
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.
|