Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dodávka informatických služeb - technologické a procesní zajištění dostupnosti a kontinuity služeb ve vazbě na podnikání a sjednané parametry služeb.
Lipčák, Peter ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Martanová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá aspekty řízení podnikové kontinuity podle metodik ITIL a COBIT. Cílem práce je na základě srovnání oblasti procesu řízení podnikové kontinuity řešené metodikami ITIL a Cobit zjistit, zda existuje aplikovatelné obecné řešení tohoto procesu prostřednictvím integrace těchto metodik, a pokusit se najít a vymezit oblast, která by si v metodikách zasloužila větší prostor. Na základě tohoto poznání pak navrhnout obecné komplexní řešení tohoto problému za pomoci konfrontace těchto metodik. Úvodní část je zaměřená na vymezení oblasti řízení podnikové kontinuity, definici klíčových pojmů problematiky, její souvislost s řízením kontinuity IT služeb a přehled dostupných metodik, standardů a best practices řešících danou oblast. V dalších částích se práce věnuje již konkrétně jednotlivým metodikám ITIL a COBIT a jejich způsobu řešení oblasti řízení podnikové kontinuity. Závěrečná kapitola pak srovnává přístup obou metodik k řešení oblasti podnikové kontinuity na základě definovaných klíčových oblastí (cílová skupina, typ podniku, terminologie, zralostní modely, metriky, koncept řízení podnikové kontinuity a vzájemné namapování) a poskytuje obecný komplexní návod řešení procesu řízení podnikové kontinuity za současné implementace obou metodik. Přínosem práce je taky vymezení důležité oblasti iracionálního chování zaměstnanců během krizových situací a její zapracování do obecného řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.