Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IDU a prezentace českého divadla v zahraničí
Rainová, Zuzana ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; PAŘÍZKOVÁ, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prezentací českého divadla v zahraničí zprostředkovanou Institutem umění - Divadelním ústavem, příspěvkovou organizací Ministerstva kultury. Klade si za cíl zmapovat možnosti, jakých využívá IDU. První část práce obsahuje abstrakty státních strategických dokumentů, které podporují prezentaci české kultury a divadla v zahraničí. Druhá část práce shrnuje činnosti IDU a Oddělení mezinárodní spolupráce a PR, jejichž cílem je prezentace českého divadla v zahraničí. Třetí částí práce jsou informace vycházející z praktických zkušeností zaměstnanců IDU a Českých center jako organizátorů prezentace a Divadla Drak a Naivního divadla v Liberci jako zástupců loutkového divadlo považovaného IDU za „vývozní fenomén“.
Financování divadel v Brně z veřejných zdrojů
Tomášová, Tereza ; NEKOLNÝ, Bohumil (vedoucí práce) ; SVOBODOVÁ, Doubravka (oponent)
Bakalářská práce Financování divadel v Brně z veřejných zdrojů si klade za cíl zmapovat finanční zázemí brněnské divadelní scény na podkladech informací získaných ze závěrečných účtů Ministerstva kultury České republiky, Jihomoravského kraje a Magistrátu města Brna. Dalším zdrojem jsou informace z výročních zpráv vybraných divadelních institucí. První část se věnuje mapování kulturní politiky a politického zázemí zdrojů veřejného financování v souvislosti s podmínkami pro přidělování finančních příspěvků. V druhé části jsou získané informace pro názornost prezentovány na výběru konkrétních divadel a porovnávány s výkonovými ukazateli.
Role státu při správě kultury
Burešová, Eva ; NEKOLNÝ, Bohumil (vedoucí práce) ; SMOLÍKOVÁ, Marta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi Ministerstvem kultury České republiky a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi v oblasti živého umění. Práce se v samostatných kapitolách věnuje fungování Pražského filharmonického sboru, České filharmonie, Institutu umění - Divadelního ústavu a Národního divadla. Vztah těchto institucí k Ministerstvu kultury České republiky je v práci popsán na základě informací z osobních konzultací s řediteli daných příspěvkových organizací. Okrajově se práce dotýká i mnohokrát rozebírané otázky transformace příspěvkových organizací do jiné právní formy. Závěry práce shrnují jak společné problémy příspěvkových organizací ve vztahu k Ministerstvu kultury České republiky, tak i některé výhody, které z tohoto svazku vyplývají. Cílem mé diplomové práce je přiblížit vztah Ministerstva kultury České republiky k jeho příspěvkovým organizacím v oblasti živého umění, způsoby komunikace mezi těmito subjekty, dodržování pravidel z obou zkoumaných stran a návrhy na zlepšení fungování tohoto důležitého vztahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.