Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán firmy SOUVENIR SUVENÝR
Diblíková, Marita ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu firmy Souvenir Suvenýr a následné zhodnocení životaschopnosti a reálnosti tohoto projektu. Jedná se o vytvoření pěti druhů suvenýrů, které mají současný design a jsou vyrobené za pomoci lokálních výrobců a dodavatelů. Specifikum těchto upomínkových předmětů je, že jsou určeny jak pro cizince, tak pro Čechy. Teoretická část popisuje účel, možné typy a strukturu vlastního podnikatelského plánu. Praktická část představuje samotný podnikatelský záměr a zabývá se vymezením trhu, marketingovým mixem, finanční analýzou a dalšími důležitými faktory, ovlivňujícími životaschopnost firmy Souvenir Suvenýr. V závěru je zhodnocená smysluplnost práce a naplnění Podnikatelského plánu.
Analýza vnímání českého původu produktů
Pazderová, Blanka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vnímání českého původu produktů. Cílem práce bylo analyzovat vnímání českého původu produktů z hlediska spotřebitelů, zda preferují při nákupu české výrobky, a kterým značkám českého původu na výrobcích důvěřují. Práce se zabývá zejména tzv. oficiálními značkami garantujícími český původ např. Regionální potravina, Regionální produkt, Český výrobek - garantováno Potravinářkou komorou ČR a další. Na druhé straně poukazuje na existenci tzv. neoficiálních značek a jejich vlivu na vnímání spotřebitele. Rozpracovává problematiku českého výrobku z hlediska jejího právního ukotvení v české legislativě. V praktické části práce byl proveden kvantitativní a kvalitativní výzkum zkoumající vnímání českých výrobků spotřebiteli, který ověřil preferenci českých výrobků a důvěru v oficiální značky (označení) českého původu. V posledním se práce zabývá označením "Vyrobeno v EU" a jeho vnímání spotřebiteli. Ze závěrů práce plyne, že ve zkoumané oblasti absentuje právní úprava a otevírá se zde prostor pro manipulaci se zákazníkem, který se v současném systému neorientuje a může být uváděn v omyl.
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
LEŠTINOVÁ, Iva
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelskými značkami ve vztahu k ochraně spotřebitele. Hlavním cílem práce byla analýza spotřebitelských značek Český výrobek a Czech Made ve vztahu k ochraně spotřebitele. Dílčím cílem práce bylo zjistit, zda mají spotřebitelé přehled o spotřebitelských značkách, a zda se v nich dokáží orientovat. V rámci bakalářské práce byl proveden marketingový výzkum, který měl potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.