Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Renovace motocyklu
Štěpán, Radim ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je soupis úkonů a poznatků pro úspěšnou renovaci motocyklu ČZ 175 monoblok z roku 1935. Bakalářská práce začíná historií České zbrojovky do roku 1953. Dále pokračuje teoretickým soupisem informací ke zdárné renovaci karoserie a motoru, obsahující výpočtový a návrhový model hlavy válce motoru. Poslední částí jsou práce provedené na motocyklu, výroba chybějících dílů motocyklu a celkový hrubý odhad ceny renovace motocyklu z hlediska materiální a časové náročnosti.
Renovace motocyklu
Štěpán, Radim ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je soupis úkonů a poznatků pro úspěšnou renovaci motocyklu ČZ 175 monoblok z roku 1935. Bakalářská práce začíná historií České zbrojovky do roku 1953. Dále pokračuje teoretickým soupisem informací ke zdárné renovaci karoserie a motoru, obsahující výpočtový a návrhový model hlavy válce motoru. Poslední částí jsou práce provedené na motocyklu, výroba chybějících dílů motocyklu a celkový hrubý odhad ceny renovace motocyklu z hlediska materiální a časové náročnosti.
Marketingová komunikace České zbrojovky Uherský Brod po roce 1992
Mach, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Tato práce se ve své první části zabývá historií tradičního a zbrojního marketingu, definováním klíčových marketingových pojmů tohoto odvětví a především vlivem právní úpravy na jednotlivé prvky marketingového mixu v prostředí České republiky od roku 1992 do chystané novelizace zákona o zbraních v průběhu roku 2019. Také jsou zde mapovány smluvní podmínky sociálních médií a internetových prohlížečů upravující obsah zahrnující zbraně a jejich příslušenství. Ve své druhé, praktické části, se práce zabývá tradičním českým výrobcem zbraní, společností Česká zbrojovka, a představuje její dlouholetou historii a vývoj jí vyráběného sortimentu až do současnosti. Dále zde dochází k rozboru jednotlivých marketingových aktivit a jejich vývoj od roku 1992. Konkrétně mapuje vývoj inzerce ve vybraných odborných médiích, PR aktivity směřující vůči široké veřejnosti, státnímu aparátu i zaměstnancům, rozebírá historii a úspěchy střeleckého týmu České zbrojovky, event marketing, komunikaci v místě prodeje včetně rozboru produktových katalogů. Také se zabývá komunikací České zbrojovky na veletrzích a výstavách, jmenovitě na veletrhu IWA, IDET a Natura Viva. Věnuje se také online komunikaci České zbrojovky, historii a současné podobě internetových stránek společnosti, stejně jako stránkám na sociálních médiích,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.