Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ustálený chod a zkratové poměry v síti 110 kV E.ON napájené z rozvodny 110 kV Čebín v roce 2011
Chrástek, Radim ; Janda, Petr (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout provoz tzv. můstkového zapojení v distribuční soustavě 110 kV v uzlové oblasti Čebín. Hlavním úkolem je kontrola splnění tolerancí napětí v rozvodnách 110 kV, kontrola zatížení transformátorů (400/110 kV, 110/VN kV) a vedení 110 kV, a kontrola zkratových odolností. Příslušné výpočty jsou provedeny s využitím dispečerského řídicího systému, který pracuje s aktuálními parametry všech zařízení distribuční soustavy. Teoretická část diplomové práce je věnována způsobu výpočtu ustáleného chodu sítě 110 kV a způsobu výpočtu zkratových poměrů. V praktické části je nejprve provedena analýza ustáleného chodu a zkratových poměrů DS 110 kV při současném provozu. V další části se věnujeme návrhu můstkového zapojení a analýze jeho provozu. Provoz můstkového zapojení je prověřen i při zvláštních stavech (poruchové stavy, zvýšené zatížení). Všechny vypočítané výsledky jsou zhodnoceny. Nejprve se věnujeme zhodnocení současného provozu a navrhovaného – můstkového zapojení. Dále provádíme zhodnocení provozu můstkového zapojení při zvláštních provozních stavech. Nakonec zhodnotíme ztráty v DS 110 kV. Pokud z výpočtů ustáleného chodu či zkratových poměrů DS 110 kV zjistíme, že některé její prvky jsou přetíženy, navrhneme změny, které zajistí bezpečný a spolehlivý provoz DS 110 kV.
Studie MÚK Kuřim na rychlostní silnici R43
Budík, Ondřej ; Otýpková, Ivana (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii MÚK Kuřim na silnici R43. Cílem diplomové práce je řešení křížení přeložky silnice II/385 a plánované rychlostní komunikace R43. Křížení je situováno mezi městem Kuřim a obcí Čebín. Práce předpokládá zbudování severního obchvatu Kuřimi a jeho využití jako přivaděče Brněnské dopravy před úplnou dostavbou silnice R43. Řešení MÚK Kuřim z toho důvodu počítá s výstavbou a fungováním křižovatky ve dvou etapách.
Studie MÚK Kuřim na rychlostní silnici R43
Budík, Ondřej ; Otýpková, Ivana (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii MÚK Kuřim na silnici R43. Cílem diplomové práce je řešení křížení přeložky silnice II/385 a plánované rychlostní komunikace R43. Křížení je situováno mezi městem Kuřim a obcí Čebín. Práce předpokládá zbudování severního obchvatu Kuřimi a jeho využití jako přivaděče Brněnské dopravy před úplnou dostavbou silnice R43. Řešení MÚK Kuřim z toho důvodu počítá s výstavbou a fungováním křižovatky ve dvou etapách.
Ustálený chod a zkratové poměry v síti 110 kV E.ON napájené z rozvodny 110 kV Čebín v roce 2011
Chrástek, Radim ; Janda, Petr (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout provoz tzv. můstkového zapojení v distribuční soustavě 110 kV v uzlové oblasti Čebín. Hlavním úkolem je kontrola splnění tolerancí napětí v rozvodnách 110 kV, kontrola zatížení transformátorů (400/110 kV, 110/VN kV) a vedení 110 kV, a kontrola zkratových odolností. Příslušné výpočty jsou provedeny s využitím dispečerského řídicího systému, který pracuje s aktuálními parametry všech zařízení distribuční soustavy. Teoretická část diplomové práce je věnována způsobu výpočtu ustáleného chodu sítě 110 kV a způsobu výpočtu zkratových poměrů. V praktické části je nejprve provedena analýza ustáleného chodu a zkratových poměrů DS 110 kV při současném provozu. V další části se věnujeme návrhu můstkového zapojení a analýze jeho provozu. Provoz můstkového zapojení je prověřen i při zvláštních stavech (poruchové stavy, zvýšené zatížení). Všechny vypočítané výsledky jsou zhodnoceny. Nejprve se věnujeme zhodnocení současného provozu a navrhovaného – můstkového zapojení. Dále provádíme zhodnocení provozu můstkového zapojení při zvláštních provozních stavech. Nakonec zhodnotíme ztráty v DS 110 kV. Pokud z výpočtů ustáleného chodu či zkratových poměrů DS 110 kV zjistíme, že některé její prvky jsou přetíženy, navrhneme změny, které zajistí bezpečný a spolehlivý provoz DS 110 kV.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.