Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nanoinfluencer marketing
Panýr, David ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá nanoinfluencer marketingem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy jako je ústní šíření, influencer marketing nebo věrohodnost doporučení. Hlavním obsahem analytické části je zpracování případových studií z kampaní využívající placené či neplacené influencery. Jsou zde uvedeny cíle každé kampaně, její průběh, specifika a výsledky, které jsou následně vyhodnoceny. Tyto kampaně probíhaly na sociálních médiích Facebook a Instagram. Analýza nanoinfluencer marketingu je podpořená dvěma rozhovory, jeden s představitelem agentury zaměřující se na ústní šíření a druhý s marketingovou expertkou značky, s níž proběhla komunikační kampaň s influencery. Práce nabízí srovnání obou typů influencerů, tedy placených a neplacených nano. Je porovnána jejich efektivita a vhodnost využití. Zároveň jsou definovány segmenty trhy využívající nanoinfluencery a je posouzena jejich vhodnost a úspěšnost v těchto spolupracích.
Zhodnocení marketingové komunikace
Sýkorová, Lucie ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Čajová květina s.r.o. se zaměřením na produkt Matcha Tea. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Poté je definována příprava efektivní marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingový mix se zaměřením na marketingovou komunikaci produktu Matcha Tea. Následně probíhá dotazníkové šetření formou osobního dotazování. Je zjištěno, že 37 % respondentů má o produktu Matcha Tea povědomí, z nich 81 % ho vyzkoušelo a z toho je 87 % spokojeno. V závěrečné části je zhodnocena návratnost slevových kupónů, které obdrželi všichni respondenti po vyplnění dotazníku. Kupón s 15% slevou na balení Matcha Tea + shaker je využit 29 % respondenty. Na základě dotazníkového šetření je navrženo doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro produkt Matcha Tea. Hlavním cílem návrhu je zvýšení prodeje produktu Matcha Tea o 10 % během následujícího pololetí a vedlejším cílem je zviditelnění na trhu. Ke splnění těchto cílů jsou zvoleny následující prostředky komunikačního mixu: osobní prodej, podpora prodeje, ústní šíření, interaktivní marketing a reklama.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.