Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Export and marketing strategy of the company GO4STYLE.CZ
Zvara, Matej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mudrová, Jaroslava (oponent)
Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další postupy. Mezi ty patří i návrh exportní strategie na slovenský trh a to z hlediska formy vstupu na zahraniční trh a mezinárodního marketingu. V práci se pojednává i o teoretických základech podnikání na internetu, které jsou porovnávány s postupem spoločnosti GO4STYLE.CZ.
Mezikulturní rozdíli a jejich význam pro obchodní jednání čs. subjektů na trhu USA, Francie, Německa, na příkladu BDS Academy
Zvara, Matej ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
V dnešnej dobe silnie vplyv globalizácie na obchodné jednanie a tým aj vplyv kultúrnych odůlišností. Táto práca sa zaoberá základnými rysmi obchodného jednania na domácom i zahraničnom trhu. Vybranými príkladovými krajinami sú USA, Francúzsko a Nemecko. Okrem toho rozoberá aj prípadové situácie, pri ktorých vplýva na jednanie oborová špecifickosť, a to predovšetkým umeleckých a športových odvetví.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zvara, Marek
5 Zvára, Michael
2 Zvára, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.