Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv školního klimatu na učitele a žáky na 1.stupni ZŠ
Zrůstová, Pavla ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá faktory a jevy, které mají vliv na školní klima, na klima v učitelském sboru a školní třídě ve vazbě na učitelovu osobnost, profesní kompetence, motivovanost a sebepojetí v profesi. Zajímá se o spokojenost učitelů a jeho vliv na interakci učitele se žáky a kolegy. V závěru teoretické části jsou shromážděny přístupy ke zkoumání klimatu. Praktická část prezentuje výzkum, který na základě pozorování popisuje atmosféru škol, která je významným ukazatelem školního klimatu. Jsou zde analyzovány faktory, které ovlivňují vzdělávací a výchovnou práci učitele a jeho spokojenost v pracovním životě. Shrnuje poznatky z rozhovorů a dotazníků a porovnává je s postřehy získanými během pozorování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spolupráce základní a mateřské školy
ZRŮSTOVÁ, Pavla
Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části je vymezen rozdíl mezi dítětem předškolního věku a dítětem mladšího školního věku z pohledu vývojové psychologie. Je zde objasněna problematika týkající se školní docházky - zabývá se školní připraveností a školní zralostí. Srovnává předškolní a primární vzdělávání. Teoretická část je vypracována na základě práce s odbornou literaturou. Praktická část se zaměřuje na to, jak může učitel základní školy využívat spolupráce se školou mateřskou. V závěru jsou shrnuty poznatky a postřehy z pozorování a rozhovorů s pedagogy mateřských a základních škol o vzájemné spolupráci těchto institucí a zdůrazněny některé pozitivní momenty vzájemné spolupráce.
Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Zrůstová, Pavla ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 ZRŮSTOVÁ, Pavla
1 Zrůstová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.