Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 621 záznamů.  začátekpředchozí612 - 621  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)
Matyáštíková, Romana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá vnějším a vnitřním designem OC Chodov a jeho prodejních jednotek, dispozičním řešením prodejních jednotek, skladbou sortimentu, nabízenými službami a možnostmi občerstvení. V následující části je na OC Chodov nahlíženo očima matky, dále jsou zde představeny doprovodné akce a výstavy a na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky.
Analýza vybrané lokality z hlediska maloobchodní sítě
Doležalová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je podrobnou analýzou ulice Na Příkopě z hlediska složení maloobchodní sítě. Autorka se nejdříve zaměřuje na obecnou charakteristiku ulice Na Příkopě, porovnává cenu pronájmů komerčních prostorů, charakterizuje typického zákazníka a určuje cenovou polohu ulice. Dále se věnuje historii blízkého okolí. Autorka vytvořila stručný přehled a mapu všech poboček, které se na Příkopech nacházejí a podrobně se věnovala nejvíce zastoupenému oděvnímu odvětví. Zde vybrala sedm firem a provedla podrobnou analýzu jednotlivých poboček a navrhla řešení případných nedostatků. Práce se také zabývá nově postaveným luxusním nákupním centrem Palladium, které se nachází v těsné blízkosti, a jeho vlivem na ulici Na Příkopě.
Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.
Přínosy a rizika projektů financovaných z fondů Evropské unie
Singerová, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce si klade za cíl zodpovědět otázku, jaké lze shledat rizika a přínosy realizace projektů financovaných z fondů Evropské unie. Podstatným kvalitativním znakem této práce je opření konstatovaných přínosů a rizik o zkušenosti a výsledky projektové činnosti evropského projektu Třetí kariéra iniciativy EQUAL.
Adaptace firemní strategie dle vývoje času a situace na trhu
Boršická, Helena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Firemní strategie konkrétní firmy, ovlivněná proudem času, měnící se legislativou, požadavkami zákazníků a povahy trhu. Autokratické řízení firmy, kerá je plně závislá na schopnostech a dovednostech majitelů jakožto vedoucích pracovníků.Měnící se strategie spolu s generační výměnou vedení. Různorodost podmínek podnikání v návaznosti na politické a územní aspekty.
IKEA - projekt pro specifický segment malých podnikatelů
Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.
Vznik a vývoj veřejně prospěšné organizace
Bustová, Natálie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V práci je popisován vznik a vývoj veřejně prospěšné organizace, jsou zde podchyceny právní, finanční, personální a PR skutečnosti. Rovněž jsou zde popsány rizika a problémy při zakládání subjektu.
Elektronický obchod ve specifickém segmentu
Řežábová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Specifickým segmentem elektronického obchodu je obchod mobilními hrami. Obchod se realizuje mezi společnostmi - B2B a přímo zákazníkům - B2C. Vzhledem k dosavadnímu vývoji obchodu mobilními hrami můžeme předpokládat další kladný vývoj ve smyslu růstu tržního potenciálu. Firma podnikající v této oblasti se potýká s některými problémy, jakými jsou například nedostatečné právní zabezpečení a změny obchodních modelů mobilního internetu, musí reagovat na tyto změny. Společnost obchodující na trhu s mobilními hrami má pozitivní výhled při dostatečné analýze trhu, zákazníků, dostatečnému množství distribučních kanálů a při dostatečné kvalitě produktů.
Strategie maloobchodní firmy
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Státní fondy České republiky
Zeman, Josef ; Rutová, Hana (vedoucí práce) ; Šímová, Jaroslava (oponent)
Práce je zaměřena na popis fungování státních fondů v ČR. Těchto fondů je šest. Každý fond je rozveden v jedné kapitole, která obsahuje informace o fungování, orgánech, financích fondu. Také je zde zhodnoceno fungování fondu v posledních několika letech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 621 záznamů.   začátekpředchozí612 - 621  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 ZEMAN, Jan
20 ZEMAN, Jaroslav
19 Zeman, Jakub
41 Zeman, Jan
20 Zeman, Jaroslav
18 Zeman, Jiří
3 Zeman, Josef
2 Zeman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.