Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 621 záznamů.  začátekpředchozí541 - 550dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Derevjanko, Jevgenij ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Charakteristika poptávky po energetických nápojích. Převážně spotřebitelské hlediscko. Zjištění spotřebitelských preferencí. Stanovení cílové skupiny. Rozbor perspektivy nového druhu energetických nápojů. Stanovení cenové elasticity poptávky po běžném typu energy drinků a potenciálního typu.
Efektivní komunikace s cizinci v zaměstnání
Patloková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnění koncepce efektivních komunikačních cest v mezikulturním pracovním týmu. Hlavním úkolem je odhalení principů komunikace v interkulturní společnosti a jejich následná aplikacemi při vlastním výzkumu reálných podnikových modelů. Teoretická část diplomové práce charakterizuje perspektivu mezikulturního studia a principy komunikace v mezinárodním podniku. První kapitola praktické části se věnuje reálnému prostředí s přítomností jedné silně diferencované kultury v zaměstnání. Konkrétněji charakteristika českého kulturního kontextu v konfrontaci s japonskou kulturou. Ve druhé kapitole modelu mezinárodní společnosti je záměrně zvoleno hledisko rovnocennějšího zastoupení více kultur na jednom pracovišti. Demonstrace komunikační efektivity je nastíněna na nejvíce zastoupené kultuře v reálné společnosti - na kultuře Nizozemska a USA.
Strategie malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu
Čiháková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je představit obchodní strategii malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu. Pozornost je nejprve věnována samotnému maloobchodu, jeho definici a také klasifikaci, jež používá Český statistický úřad. Tato problematika je doplněna o porovnání ekonomických ukazatelů velkých a malých firem činných v oblasti maloobchodu v České republice. Práce se dále zabývá strukturou maloobchodních firem a uvádí konkrétní příklady největších společností a aliancí operujících na českém trhu. Další část práce je potom zaměřena na obchodní strategii, jež tyto společnosti a aliance aplikují. Jejich obchodní strategie je následně konfrontována se strategií malé prodejny zapojené pod obchodní značku SPAR, které se věnuje hlavní část této práce. Základní fakta o prodejně a popis její strategie je doplněn o výzkum spokojenosti zákazníků s prodejnou.
Kulturní odlišnosti v mezinárodních společnostech
Becková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se týká kultury, komunikace na mezinárodní úrovni a kulturních odlišností. Je zaměřena na jihovýchodní Asii, konkrétně na Malajsii, Indonesii a Singapur. Je zde prezentován také výzkum vnímání místních kulturních odlišností, který byl proveden na reprezenativním vzorku mladých lidí z celého světa. V závěru shrnuji poznatky z výzkumu, které jsou konfrontovány s teoretickou částí.
Vývojové trendy v retailingu - Shelf Ready Packaging
Štěpánek, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na progresivní obalovou techniku v retailingu, která se nazývá Shelf Ready Packaging (SRP). Cílem práce je posoudit vlastnosti a potenciál této metody a přinést pohledy klíčových zainteresovaných subjektů. Popsáno je několik typů Shelf Ready Packagingu a jsou analyzovány jejich hlavní výhody a nevýhody. V práci je stručně vysvětlen proces implementace technologie v dodavatelské firmě. Pozornost je věnována také roli logistiky v retailingu a jejím současným trendům.
Podpora pracovni mobility v ramci EU
Kavková, Magda ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce popisuje problematiku týkající se mobility pracovní síly v rámci Evropské unie. Zaměřuje se na překážky, které volný pohyb pracovní síly omezují, a jak Evropská unie tyto překážky eliminuje. Součástí práce je i dotazníková studie "Motivace českých občanů k práci v zahraničí".
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Analýza maloobchodní sítě s potravinami v Kroměříži
Haldinová, Alexandra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza maloobchodních jednotek s potravinami ve městě Kroměříž. Cílem analýzy je popis a hodnocení postavení a významu jednotlivých prodejen na kroměřížském trhu s potravinami. Práce se podrobněji zaměřuje na maloobchodní prodejny, které provozují řetězce. U těchto jednotek je zmapována jejich lokalizace, zájmová oblast, nákupní spád a popsána jejich nákupní atmosféra a prostorové řešení interiéru. Práce také poukazuje na faktory, jenž jsou pro zákazníky důležité v rámci rozhodování se o místě realizace nákupu potravin. V závěru práce je nastíněn nejbližší budoucí vývoj maloobchodu s potravinami v České republice.
Analýza expanze na slovenský trh
Pausová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je vypracovat doporučení pro expanzi projektu bezrealitky.cz na slovenský trh. Doporučení bude podloženo situační analýzou trhu s nemovitostmi a konkurence, která potvrdí anebo vyvrátí hypotézu, že na slovenském trhu s nemovitostmi existuje mezera v poskytování komplexních, kvalitních služeb při koupi nebo prodeji či pronájmu nemovitosti, kterou by projekt bezrealitky.cz chtěl vyplnit.
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Vizingr, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 621 záznamů.   začátekpředchozí541 - 550dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 ZEMAN, Jan
20 ZEMAN, Jaroslav
2 Zeman, J.
19 Zeman, Jakub
41 Zeman, Jan
20 Zeman, Jaroslav
18 Zeman, Jiří
3 Zeman, Josef
2 Zeman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.