Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jirák, Jiří (oponent)
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.

Viz též: podobná jména autorů
3 ZELENKOVÁ, Adéla
2 ZELENKOVÁ, Aneta
3 Zelenková, Adéla
2 Zelenková, Alena
1 Zelenková, Alžběta
2 Zelenková, Aneta
1 Zelenková, Anežka
4 Zelenková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.