Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingu
Zíková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu tří českých guerilla kampaní (Vodafone -- "Pryč s falešnými soby", Poštovní spořitelna -- "Tady už je zavřeno, banka na Vaší poště má otevřeno", www.skoly.cz -- "Měl jsem se líp učit"), kterou následně vyhodnotím a porovnám jednotlivé výsledky. Na základě výsledků ukážu, jaký mají spotřebitelé postoj k tomuto typu marketingové komunikace. V samotném závěru pak sama navrhnu jednu guerilla kampaň, kterou aplikuji na otevření nového solária.
Využití údajů z výkazu Cash flow v řízení firmy
Zíková, Kristýna ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Havlíková, Veronika (oponent)
Hlavní cílem bakalářské práce je charakteristika výkazu cash flow, který používá společnost Chazep, a. s. a jeho návaznosti na další výkazy. Ve společnosti Chazep, a. s. je uvedený výkaz analyzován s cílem zdůraznit možnost využití údajů v řízení společnosti. Sledovaná společnost Chazep, a. s. se zabývá především zemními pracemi a v této práci jsou zhodnoceny roky 2007 až 2009, a to nejen výkazem cash flow jako takovým, ale i pomocí ukazatelů na bázi cash flow.

Viz též: podobná jména autorů
11 ZIKOVÁ, Kateřina
11 Ziková, Kateřina
1 ZÍKOVÁ, Klára
11 Zíková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.