Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
Marketingová strategie
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Volkova, Natalia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.