Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Česko-kanadské a kanadsko-české kulturní standardy z pohledu výměnných studentů
Kvapilová, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Cílem práce je identifikovat a zhodnotit české kulturní standardy z pohledu kanadských výměnných studentů a kanadské kulturní standardy z pohledu českých výměnných studentů, a to pomocí metody kulturních standardů, která je založena na kvalitativním výzkumu formou hloubkových rozhovorů. Mezi dílčí cíle práce patří porovnání výsledků výzkumu s teoretickými východisky a analýza historických a socio-ekonomických vlivů na kanadskou kulturu. Na závěr autorka navrhuje doporučení pro Čechy a zejména budoucí české studenty vyjíždějící na studium do Kanady.
Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu
Daďová, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou komunikační strategií maloobchodní společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Práce dále zkoumá, zda jsou prvky komunikačního mixu ve vztahu společnost -- zákazník využity efektivně a zda je komunikace společnosti pro české spotřebitele vhodná a dostatečná. Teoretická část práce se věnuje především pojmům jako je marketingový mix, marketingová komunikace a její moderní trendy. Praktická část práce vymezuje hlavní konkurenty českého maloobchodu a dále se zabývá představením společnosti Ahold a jejím vývojem na českém trhu. Závěr praktické části práce analyzuje výsledky dotazníkového šetření, z kterých jsou následně vyvozena doporučení na zlepšení jednotlivých prvků komunikační strategie společnosti Ahold Czech Republic, a.s. do budoucna.
"Crowdfunding" a jeho možnosti využití v ČR
Faustová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
V práci se řeší problematika crowdfundingu. Zaměřuje se na Českou republiku, její vývoj, současnou situaci a budoucí potenciál crowdfundingu. Cílem práce je nalezení klíčových parametrů, které pomohou zaručit úspěch financování projektů pomocí crowdfundingu. V první části je crowdfunding, jeho princip a proces rozebírán z teoretického hlediska. Druhá část ukazuje vývoj ve světě i v ČR a obsahuje analýzu úspěšných i neúspěšných projektů na vybraném českém portále. Poslední část poskytuje závěry z provedené analýzy, které mají pomoci pochopit důležité parametry úspěšného financování. Závěrem jsou pak zhodnoceny všechny poznatky z práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 VOLFOVÁ, Jana
10 Volfová, Jana
2 Volfová, Josefa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.