Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení reportingu pro vybranou společnost
Vladík, Ondřej ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem řešení reportingu ve společnosti nad vybraným informačním systémem. V teoretické části je popsán současný stav a vymezena základní terminologie, jsou objasněna teoretická východiska a jak lze chápat pojmy jako business intelligence, reporting nebo informační systém. Další část se zabývá samotným návrhem řešení. V závěru je provedeno stručné zhodnocení řešení a doporučení pro společnost.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Vladík, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto rozhraní pro ovládání widgetů pomocí značek. Na pracovní ploše (stůl, případně stěna nebo tabule) jsou rozmístěny různé značky. Kamera tyto značky snímá ve videosekvenci. Ze snímků se určí pozice značky v prostoru. Widgety jsou promítány na tuto pracovní plochu ke značkám. Se značkami může uživatel libovolně hýbat a widgety se budou hýbat se značkami.
Návrh řešení reportingu pro vybranou společnost
Vladík, Ondřej ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem řešení reportingu ve společnosti nad vybraným informačním systémem. V teoretické části je popsán současný stav a vymezena základní terminologie, jsou objasněna teoretická východiska a jak lze chápat pojmy jako business intelligence, reporting nebo informační systém. Další část se zabývá samotným návrhem řešení. V závěru je provedeno stručné zhodnocení řešení a doporučení pro společnost.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Vladík, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto rozhraní pro ovládání widgetů pomocí značek. Na pracovní ploše (stůl, případně stěna nebo tabule) jsou rozmístěny různé značky. Kamera tyto značky snímá ve videosekvenci. Ze snímků se určí pozice značky v prostoru. Widgety jsou promítány na tuto pracovní plochu ke značkám. Se značkami může uživatel libovolně hýbat a widgety se budou hýbat se značkami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.