Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení ohroženosti pozemků vodní erozí na vybraném území
Vlčková, Andrea
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na vyhodnocení ohroženosti pozemků vodní erozí na povodí potoka Luh, který se nachází v okolí obcí Březník a Kuroslepy v kraji Vysočina. Součástí práce je také návrh vhodných protierozních opatření, který vychází ze zpracovaných analýz. První část práce se zabývá literárním přehledem dané problematiky a charakteristikou zájmového povodí, v druhé části práce je vypracována metodika hodnocení ohroženosti půdy, za současného využití "Univerzální rovnice pro výpočet dlouhodobé ztráty půdy erozí -- USLE" dle Wischmeiera a Smithe. Jednotlivé faktory Univerzální rovnice a konečný výsledek analytického zpracování (průměrná dlouhodobá ztráty půdy) byly určeny pomocí programů ArcGIS, LS converter a USLE2D. Jako vstupní data byla využita zejména data ZABAGED(R), BPEJ a DIBAVOD. Následně byla provedena vizualizace výsledků do podoby několika tematických map a jejich analytické zhodnocení -- diskuze.
OOH reklama na českém trhu
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Pakistánu
Vlčková, Andrea ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
V této bakalářské práci bych se chtěla zaměřit na analýzu kulturních odlišností a obchodních zvláštností Pákistánu, se kterými by se v této zemi mohly české firmy setkat. Zjištěné informace porovnám s informacemi získanými prostřednictvím dotazníků, které zašlu českým firmám spolupracujícím s Pákistánem a jednotlivcům, kteří v Pákistánu nějaký čas pobývali či pobývají. Nejprve uvedu základní informace o Pákistánu, popíši historii země, pokusím se přiblížit politickou a ekonomickou situaci Pákistánu, zmíním se o náboženství. Dále se zaměřím na obchodní odlišnosti, popíši výhody vstupu na pákistánský trh a investiční příležitosti, taktéž kulturní zvláštnosti a pákistánskou společnost. Zmíním odlišnosti neverbální komunikace a postavení žen ve společnosti, popíši školský systém, pákistánskou kuchyni a vše doplním informacemi získanými z již zmiňovaných dotazníků. Na závěr porovnám získané informace z dotazníků s teoretickou částí své bakalářské práce a uvedu zjištěné nesrovnalosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 VLČKOVÁ, Alžběta
1 VLČKOVÁ, Aneta
2 Vlčková, Adéla
3 Vlčková, Alena
1 Vlčková, Anežka
4 Vlčková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.