|
Stanovení ohroženosti pozemků vodní erozí na vybraném území
Vlčková, Andrea
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na vyhodnocení ohroženosti pozemků vodní erozí na povodí potoka Luh, který se nachází v okolí obcí Březník a Kuroslepy v kraji Vysočina. Součástí práce je také návrh vhodných protierozních opatření, který vychází ze zpracovaných analýz. První část práce se zabývá literárním přehledem dané problematiky a charakteristikou zájmového povodí, v druhé části práce je vypracována metodika hodnocení ohroženosti půdy, za současného využití "Univerzální rovnice pro výpočet dlouhodobé ztráty půdy erozí -- USLE" dle Wischmeiera a Smithe. Jednotlivé faktory Univerzální rovnice a konečný výsledek analytického zpracování (průměrná dlouhodobá ztráty půdy) byly určeny pomocí programů ArcGIS, LS converter a USLE2D. Jako vstupní data byla využita zejména data ZABAGED(R), BPEJ a DIBAVOD. Následně byla provedena vizualizace výsledků do podoby několika tematických map a jejich analytické zhodnocení -- diskuze.
|
| |
|
OOH reklama na českém trhu
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.
|
|
Obchodní a kulturní zvláštnosti Pakistánu
Vlčková, Andrea ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
V této bakalářské práci bych se chtěla zaměřit na analýzu kulturních odlišností a obchodních zvláštností Pákistánu, se kterými by se v této zemi mohly české firmy setkat. Zjištěné informace porovnám s informacemi získanými prostřednictvím dotazníků, které zašlu českým firmám spolupracujícím s Pákistánem a jednotlivcům, kteří v Pákistánu nějaký čas pobývali či pobývají. Nejprve uvedu základní informace o Pákistánu, popíši historii země, pokusím se přiblížit politickou a ekonomickou situaci Pákistánu, zmíním se o náboženství. Dále se zaměřím na obchodní odlišnosti, popíši výhody vstupu na pákistánský trh a investiční příležitosti, taktéž kulturní zvláštnosti a pákistánskou společnost. Zmíním odlišnosti neverbální komunikace a postavení žen ve společnosti, popíši školský systém, pákistánskou kuchyni a vše doplním informacemi získanými z již zmiňovaných dotazníků. Na závěr porovnám získané informace z dotazníků s teoretickou částí své bakalářské práce a uvedu zjištěné nesrovnalosti.
|