Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bytový dům
Kovaříková, Kristýna ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu. Bytový dům je umístěn na pozemku v Prostějově. Budova je navržena jako samostatně stojící, dvoupodlažní a částečně podsklepená. V suterénu je umístěno technické zázemí a sklepní kóje. V nadzemních podlažích se nachází osm bytových jednotek. Přízemním bytům náleží soukromá zahrada. Bytový dům je založen betonových základových pasech. Obvodové zdivo v suterénu je ze železobetonu a v nadzemních podlažích z pórobetonových tvárnic. Stropní konstrukce a schodiště je železobetonové. Mezi rameny schodiště je umístěn výtah. Střecha je sedlová z příhradových vazníků. Objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS.
erLett
Jenikovský, Daniel ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V mojej bakalárskej práci experimentujem s cieľom vytvoriť autorský vizuálny jazyk vo forme 3D obrazu vykresľovaného v reálnom čase. Do vizuálu neskôr pridávam zvukovú a hudobnú zložku a vytváram herné mechaniky. V práci sa vzdávam existujúcich spôsobov a implementácií štylizovania v 3D vykresľovaní a vytváram nový jazyk, založený na násobení farebných plôch a línií. Pri tvorbe zvukovej stránky vychádzam zo šumu ako zdrojového signálu, ktorý je následne používaný v rôznych typoch syntézy. Všetky prvky sú tvorené s témou autoportrét.
Zámek
Čech, David ; Motal, Tomáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce kombinuje autorský komiks a gamebook. Po vzoru klasických gamebooků je narativ členěn do očíslovaných segmentů, mezi kterými hráč volí. V rámci tematického zaměření se práce soustředí na architekturu, zejména na interiéry a jejich vzájemné propojení s vybranými předměty. Jednotlivé segmenty v tomto případě odpovídají konkrétním fyzickým prostorům ilustrované budovy. Práce obsahuje minimum textu a hlavní část informací se zde komunikuje skrze obraz. Výstupem bakalářské práce je papírová podoba autorského interaktivního komiksu, jehož základním obsahem je série navazujících ilustrací. Na základě číselné navigace se lze pohybovat mezi jednotlivými stránkami a poskládat tak obraz situace, kterou se příběhová část práce zabývá. Cílem práce je vytvoření autorského interaktivního komiksu, který nestojí na textu, ale nechává hráče interagovat přímo s vizuálem prostředí.
Movement
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
Herní aplikace Lili
Hrbáčová, Veronika ; Debnárová, Veronika (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vývoj herně-vzdělávací aplikace pro osoby s těžkým mentálním postižením, určené pro platformu iOS, primárně pro zařízení iPad. Aplikace Lili je herně-vzdělávací aplikace, určená pro osoby se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Jejím účelem je poskytnout soubor zábavných činností rehabilitačního nebo vzdělávacího charakteru na vhodné platformě. Hlavní důraz je kladen na zábavnou stránku a co největší samostatnost uživatele.  V teoretické části práce je rozvedena motivace pro vytvoření této aplikace a její možný přínos pro speciální pedagogiku i pro běžné domácí použití. Dále také postup kterým byla aplikace tvořena - od konzultací se speciálními pedagogy, přes testování až po tvorbu grafického uživatelského rozhraní. Rozebírá také motivaci za výběrem platformy a použitých technologií. Původní funkční prototyp změnil díky konzultacím v ateliéru herních médií svoje grafické uživatelské prostředí a také se rozšířil o další hry, konkrétně o hry malování, poznávání zvuků, omalovánky a barvy, jejichž vznik práce dokumentuje. Díky konzultacím v ateliéru byla aplikace dokončena a je připravena pro vydání v App Store a volnému šíření.
Stylizované 3D vykreslování
Jenikovský, Daniel ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V mojej práci vytváram konkrétne technické riešenie na tvorbu štylizovaného renderingu. Rendering napodobňuje vizualitu hier z 90. rokov, avšak do ich pixelovej vizuality pridávam pokročilé vizuálne efekty, bežné pre dnešné tituly. Je tvorený pre konkrétny skupinový projekt - hru, avšak je možné ho používať aj nezávisle na tomto projekte a teda implementovať ho (alebo jeho časti) do iných budúcich projektov.
Montážní hala proudových letounů s administrativou
Fogl, Martin ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout novostavbu montážní haly proudových letounů včetně třípodlažní administrativní budovy s částečným podsklepením a zpracovat projektovou dokumentaci pro fázi provedení stavby. Stavební objekt je osazen na rovném terénu v průmyslovém areálu s neveřejným letištěm nedaleko obce Odolena voda v okrese Praha – Východ. Návrh respektuje okolní zástavbu a veškeré závazné dokumenty, zejména pak územní plán obce a regulační plochy letiště. Prostory montáže jsou dispozičně, rozděleny na tři části, kde probíhají jednotlivé pracovní úkony při sestavování trupů letadel, a to na pracoviště kompletace, lepení překrytů a nabíjení katapultážích sedaček. Budova administrativní je vyčleněna na prostory zázemí zaměstnanců ve výrobě, multifunkční místnost se showroomem, zázemí technologie budovy, kancelářské plochy a příprava jídel s jídelnou. Budova jako celek svými dispozičními i materiálovými proporcemi koresponduje s aktuálními trendy ve stavebnictví. Pro firmu CC-Aircraft a. s. bude tato stavba nejen novou centrálou vedení, vývoje a výroby, ale i vizitkou pro nové zákazníky. Založení na velkoprůměrových pilotách zaručuje spolehlivý systém přenášení statických a dynamických zatížení do únosných půdních vrstev. Nosný skeletový konstrukční systém z prefabrikovaných železobetonových prvků zajistí rychlou a efektivní výstavbu. Společně s lehkým opláštěním systémovými tepelně izolačními panely nebo provětrávanou fasádou s pórobetonovým výplňovým zdivem a jednoplášťovou vegetační střechou snižují energetickou náročnost budovy a vytvářejí maximální tepelný komfort uvnitř.
Monument
Mrva, Jozef ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Práce s odpadovými materiály je pro mě východiskem pro prostorové instalace. Využívám vlastností a estetiky kartónu a dřevěných odřezků k dialogu s geometrickými tušovými kresbami, které vznikaly za poslední rok. Táhlost a nepředvídovatelnost tvarů připomíná trámy a ruiny a dotýká se tak ekologických a eschatologických témat. Název Monument je tedy ironickou polemikou s lidskou stopou a materiály, které využíváme aniž bychom jim věnovali bližší pozornost.
Herní kabinety
Holubec, David ; Maixner, Miroslav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Práce se zabývá výrobou a návrhem herních kabinetů jako jednou z možností, jak vystavovat digitální hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vaněk, Vavřinec
3 Vaněk, Vladan
4 Vaněk, Vladimír
5 Vaněk, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.