Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úprava konstrukce vibračního generátoru s ohledem na celkovou velikost a hmotnost
Vaněček, Michal ; Dušek, Daniel (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vylepšením konstrukce již navrženého vibračního generátoru. Pojednává o vylepšení jeho vlastností a hledání ideální konstrukce s ohledem na hmotnost, rozměry a generovaný výkon. Zlepšují se zde mechanické vlastnosti, aby došlo k co nejlepšímu naladění a vývoji nové konstrukce pro zlepšení výstupních parametrů, jako je výkon. Naladění požadovaných vlastností probíhá simulováním a modelováním v programech ANSYS a MATLAB.
Aplikace typové analýzy rizika při hodnocení environmentálních dopadů projektů PO 5 OP ŽP
Exacom, Praha ; Vachudová, Linda ; Ditrich, František ; Michálková, Jana ; Vaněček, Michal ; Frydrych, Václav ; Kelnar, Lubomír ; Boušková, Alžběta ; Stibitz, Michal
Popis použití metodiky ARAMIS (Accidental Risk Assessment Methodology for Industries) pro hodnocení potenciálních environmentálních dopadů u projektů navrhovaných a realizovaných v rámci prioritní osy Operačního programu Životního prostředí. Po své validaci poslouží k implementaci směrnice SEVESO II a měla by být nástrojem pro průmyslové podniky a státní kontrolní instituce odpovědné za implementaci směrnice. Zpráva zahrnuje dále kapitoly: Posouzení použitelnosti modelovacích metod v ČR v porovnání s legislativními požadavky ČR. Stanovení a popis charakteristických situací, procesů a jevů - zdroje rizika, potenciálně dotčené složky životního prostředí, metodiky pro hodnocení dopadů havárií na ŽP, možné environmentální aspekty a jejich dopady. Návrh postupů typové analýzy vycházejících z modelovacích metod. Formulace typových scénářů pro působení úniku toxických plynů, úniku toxických kapalných látek, tepelné radiace vyvolané požárem, přetlaku rázové vlny vyvolané explozí. Stanovení okruhů potřebných vstupních dat.
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VANĚČEK, Marcel
12 VANĚČEK, Michal
2 VANĚČEK, Miloslav
1 VANĚČEK, Miloš
4 Vaněček, Martin
4 Vaněček, Matěj
9 Vaněček, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.