Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.

Viz též: podobná jména autorů
1 VOJÁČKOVÁ, Adéla
1 Vojáčková, Alena Bc.
4 Vojáčková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.