Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí a z pohledu výsledků vlastního terénního šetření, které se zaměřuje zejména na povědomí spotřebitelů o značce piva Pardál. Na základě těchto informací nastíním návrhy týkající se propagace piva Pardál do budoucna. Teoretická část této práce popisuje marketingové komunikace, komerční komunikace a její formy, komunikační mix a v neposlední řadě kroky přípravy komunikační kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vagnerová, Alexandra
1 Vagnerová, Anežka
9 Vágnerová, Alena
2 Vágnerová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.