Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Svojšová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány postupy, které realitní kanceláře používají v praxi. Poté jsou na základě provedeného dotazníkového šetření vybrané postupy aplikovány a vyhodnoceny pro případ konkrétní realitní kanceláře. Na konci kapitoly jsou opatření, která mohou potenciálně navýšit důvěryhodnost realitní kanceláře, shrnuta a zhodnocena, zda jsou optimálním řešením.
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci této sociální sítě a předkládá návrh optimálního řešení pro zapojení firem do jejího fungování. Zjištěné poznatky byly v průběhu psaní práce prakticky aplikovány na již existující profil e-shopu www.milujito.cz na Facebooku.
Faktory ovlivňující výběr e-shopu při realizaci nákupu
Lovas, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
První kapitola práce se zabývá základními vlastnostmi internetu, dále klady a zápory internetového nakupování a sběru dat. Ve druhé kapitole je popsán rozhodovací proces spotřebitele spolu s možnostmi komunikace s ním a rozdíly mezi zákazníky kamenných a internetových obchodů. Ve třetí kapitole jsou uvedeny použité metody výzkumu a vyhodnocení výsledků. Čtvrtá kapitola popisuje vybrané vyhledávací portály, které zákazníkům pomáhají s výběrem obchodu. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního a kvalitativního výzkumu spolu s doporučením prvků, které by měl internetový obchod obsahovat.
Online nákupy
Vágnerová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá online nakupováním. Více je zaměřena na analýzu cílového segmentu fitness studia, tvorbě webu a online systému, jejich cenové kalkulaci, aby se firma mohla rozhodnout, zda investovat do nové online prezentace, zapojení konkrétní SEO optimalizace pro odvětví fitnessu a vyhodnocení návštěvnosti pomocí Google Analytics. Jako doplněk k webovým stránkám jsou zařazeny nástroje, které jsou téměř zdarma k užívání, a to e-mailová komunikace, sociální médium Facebook a video kanál YouTube.
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Brichzinová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti prodeje učebnic. Cílem práce je navrhnout, jak využít internetový marketing při prodeji knih (nebo knih obecně), na základě znalostí uživatelů Internetu o internetovém marketingu a na základě informací o nákupu knih těmito lidmi. Cíl je dosáhnut dotazníkovým šetřením mezi uživateli Internetu a kupci knih.
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.
Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře
Blažek, Michal ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře" pojednává o marketingovém a komunikačním aspektu sociálních sítí na příkladu facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv bude mít na firmu profil na sociální síti. V první, teoretické části, jsou stručně charakterizovány pojmy Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, On-line komunikace a především Sociální sítě. Z těchto novodobých internetových médií je nejvíce pozornosti věnováno sociální síti Facebook. V druhé, praktické části, je popsán proces založení a následná správa facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Na závěr dochází k zhodnocení jednotlivých metrik profilu a doporučení pro jejich zlepšení v rámci lepší ovladatelnosti a využitelnosti firemních profilů na Facebooku.
Use of enterprise social networks in company
Smitková, Kristína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití firemních sociálních sítí ve společnosti a dopady jejich zavedení na procesy a zaměstnanců. V úvodní části je definován pojem sociální síť a možnosti jejího využití. Dále je přiblížen pojem firemní sociální sítě, popis jejich charakteristik. První kapitola poskytuje rovněž seznam nástrojů a funkcí sítí od různých prodejců. Podrobnější jsou popsány výhody a nevýhody pracovní sociální sítě Yammer, která patří mezi nejrozšířenější z nich a byla využita i v obchodním případě klienta společnosti Manica, kterým se zabývá praktická část práce. Přínosem práce je vytvořen přehled firemních sociálních sítí na trhu, tak i sumarizace dopadů, výhod a nevýhod, které zavedení firemní sociální sítě do společnosti přináší. Zobecněním nabytých poznatků lze dospět k variantám praktického uplatnění firemní sociální sítě v prostředí jakékoli organizace.
Práce na dálku -- současná situace v ČR
Helclová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce, zaměřená na práci na dálku (respektive práci z domova) a její současnou situaci v České republice, je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, seznámí čtenáře se zvoleným tématem. Vysvětluje základní pojmy, popisuje stanoviska Evropské unie k práci z domova a zabývá se její úpravou v českém zákoníku práce. Posláním této části práce je tedy podat obecnou charakteristiku práce na dálku, upozornit na existující technologie ve vzdáleném přístupu potřebné po práci na dálku a dále pak poukázat na výhody a přínosy (jakož i možná úskalí) při práci z domova jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Praktická část je zaměřena na příklad z praxe a zabývá se procesem zavádění a fungování konceptu práce z domova ve společnosti Microsoft. Součástí praktické části je také výzkum prováděný mezi zaměstnanci této společnosti. Cílem bakalářské práce je na základě teoretických a praktických poznatků této práce poskytnout doporučení pro majitele firem či manažery, kteří se chystají ve své firmě práci na dálku využít.
Návrh interního informačního systému
Kanta, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na vytvoření modelu podnikového interního informačního systému. Teoretická část charakterizuje možná rizika intranetu a zásady, na kterých by měl být založen. Praktická část obsahuje představení podniku, pro který byl formou případové studie intranet vytvořen, vlastní návrh a realizaci projektu, jeho následné vyhodnocení a výslednou definici modelu podnikového interního informačního systému vycházející ze získaných poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.