Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tělesná výchova a sport odsouzených žen ve Věznici Světlá nad Sázavou
Krajíčková, Vladimíra ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Lejčarová, Alena (oponent)
Název diplomové práce: Podmínky pro tělesnou výchovu a sport odsouzených žen ve věznici Světlá nad Sázavou Cíle práce: Cílem práce bylo popsat, zdokumentovat a zhodnotit podmínky pro sportovní programy v ženské Věznici Světlá nad Sázavou. Dále pak zjistit celkovou účast odsouzených žen v nabízených sportovních programech věznice a jejich motorickou úroveň. Na závěr pak porovnat jejich výsledky s normální populací žen. Metoda práce: ZJištění podmínek pro tělesnou výchovu a sport bylo provedeno dotazníkovou formou mezi jednadevadesáti odsouzenými. Motorická úroveň odsouzených byla testována dle standardizovaného UNIFIITESTU u osmdesáti žen, které JSem rozdělila do čtyř skupin po dvaceti a srovnala výsledky s normální populací žen. Výsledky práce: Výsledky motorických testů ukázaly, že všechny testované skupiny odsouzených ženy dosahují v průměru nižších výsledků než civilní obyvatelé. Celkově ve věznici sportují dvě třetiny odsouzených. Nejoblíbenější sportovním programem jsou sportovní aktivity. Podmínky pro sport ve věznici jsou hodnoceny jako dostačující. Klíčová slova- sport, ženy, věznice, program zacházení, zdatnost odsouzených, podmínky ve věznici
Evaluace pilotního projektu výuky předmětu Pedagogické praxe prostřednictvím e-learningovém programu pro distanční vzdělávání Moodle
Kosařová, Andrea ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Štochl, Jan (oponent)
Název práce: Evaluace pilotního projektu výuky předmětu Pedagogické praxe prostřednictvím e-leamingového programu pro distanční vzdělávání Moodle. 2 Název práce v angličtině: Evaluation of the pilot project of the Pedagogical praxes lessons via the e-leaming software Moodle. Cíle práce: Zhodnocení a návrhy úprav pro zkvalitnění programu Moodle a jeho využití na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Metoda: Program bude hodnocen pomocí rozhovorů s 5 studenty III. ročníku, kteří s programem pracovali. Kvalitativní rozhovory budou zaměřené na sedm základních okruhů - obsah a cíle, čas, studijní opory, komunikace, tutor, grafická stránka zpracování a technické zpracování. Výsledky: Kvalitativní rozbor předností a slabých míst analyzovaného programu a návrhy k odstranění nedostatků. Klíčová slova: distanční vzdělávání, e-leaming, Moodle, multimediální vzdělávání, didaktika školní tělesné výchovy, pedagogické praxe, tělesná výchova.
Zhodnocení plavecké úrovně způsobu znak u žáků 1. stupně základních škol po absolvování povinné plavecké výuky ve vybraných plaveckých školách
Puková, Lenka ; Miler, Tomáš (vedoucí práce) ; Tilinger, Pavel (oponent)
Název: Zhodnocení plavecké úrovně způsobu znak u žáků 1. stupně základních škol po absolvování povinné plavecké výuky ve vybraných plaveckých školách. Název v angličtině: Survey on the level of performance in swimming backstroke by school age children of elementary school after elementary course of swimming in the chosen swimming schools. Cíle práce: Cílem diplomové práce je posoudit a porovnat plaveckou úroveň žáků ve věku 7- 10 let se zaměřením na plavecký způsob znak a charakterizovat komponenty, které plaveckou výuku nejvíce ovlivňují. Metoda: K vyhodnocení dat jsme použili škály, které rozřadily žáky do úrovňových skupin. Pomocí počítačového zpracování jsme informace grafickým způsobem porovnali mezi sebou a vyhodnotili ve vztahu k faktům z prostudovaných pramenů. Výsledky: Získané výsledky nám podávají přehled současné plavecké úrovně dětí ve věku od 7 do 10 let u plaveckého způsobu znak, informace o plaveckých školách a jednotlivých třídách a poznatky, které by mohly přispět k efektivnější výuce. Klíčová slova: plavecká úroveň, poloha těla, práce dolních končetin, práce horních končetin, souhra, plavecký způsob - znak 2
Didaktické inovace ve školní tělesné výchově - kreativně kooperační aktivity.
Karnová, Kateřina ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Tilinger, Pavel (oponent)
Název: Didaktické inovace ve školní tělesné výchově - kreativně kooperační pohybové aktivity Cíle práce: Cílem této práce je přinést nové poznatky o dopadu netradičních přístupů ve výuce tělesné výchovy na vztah žáků k pohybovým aktivitám, na míru spokojenosti s realizovanou náplní i na rozvoj individuálních schopností, dovedností, vědomostí i některých osobnostních rysů, tedy klíčových kompetencí ve smyslu reformy českého školství. Metoda: Výzkum porovnává dvě skupiny žáků, skupinu experimentální, ve které byly aplikovány kreativně kooperační pohybové aktivity a skupinu kontrolní, s tradiční výukou tělesné výchovy. K získání dat bylo využito pozorování, rozhovoru formou reflexe se žáky a dotazníkové metody. V dotazníku hodnotili žáci tradiční a inovované pojetí školní tělesné výchovy. Výsledky: Z vyhodnocení výsledků tohoto výzkumného šetření je patrné, že kreativně kooperační aktivity zvýšily zájem žákyň experimentální skupiny o školní i mimoškolní pohybové aktivity. Současně také podpořily rozvoj klíčových kompetencí žákyň - schopnosti přistupovat tvůrčím způsobem k řešení problémů. Uplatnění kooperace ve výuce pozitivně ovlivnilo školní klima a zlepšilo vztahy uvnitř kooperující skupiny. Klíčová slova: Tělesná výchova, žák, učitel, tvořivost, samostatnost, spolupráce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kvalifikace trenérů ve sportu tělesně postižených
Pětioká, Lucie ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
Kvalifikace trenérů ve sportu tělesně postižených Coach's qualification in sport physical disabled Práce je zaměřena na zjištění kvalifikace sportovních trenérů ve sportu tělesně postižených, zejména v oddílech registrovaných v Českém svazu tělesně postižených sportovců (dále jen ČSTPS). Najejich dosažené odborné vzdělání a na možnosti jejich vzdělávání v České republice. Cíl práce: zjištění, kdo v ČR vede trenérskou činnost ve sportovních klubech a oddílech pro tělesně postižené, zda-li má k tomu odbornou kvalifikaci. Metoda: Rešerše dostupné literatury a dalších informačních zdrojů. Jako forma výzkumu byla zvolena struktura empiricko-teoretické práce. Pomocí průzkumné ankety byla oslovena vybraná skupina trenérů z Českého svazu tělesně postižených sportovců. Výsledky: Ve výsledcích JSme popsali metody zhodnocení průzkumné ankety a provedli vyhodnocení jednotlivých zjištění formou grafů. V diskusi byly konfrontovány výsledky ankety s teoretickými východisky a na základě konfrontace byl vysloven závěr. Klíčová slova: sport tělesně postižených (dále jen TP), vedení ve sportu TP, vzdělávání odborníků ve sportu TP 3
Pohled do budoucnosti tělesné výchovy jako předmětu vyučovaného na základních školách
Dostál, Marek ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Lejčarová, Alena (oponent)
Název Pohled do budoucnosti tělesné yýchovv jako předmětu yyučovaného na základních školách Cíle práce: Cílem této práce je vytvořit prognózu vývoje školní tělesné výchovy na základních školách v období 2005-2010. Metoda: Do výzkumu bylo zahrnuto 87 respondentů. Ti vyučují tělesnou výchovu na 2. stupni základních škol jihomoravského kraje. Jako nástroj sběru dat byl vytvořen dotazník, který byl rozeslán elektronickou poštou na všechny uvedené školy. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že tělesná výchova bude i nadále směřovat k upevňování zdraví a vytváření kladného vztahu k pohybu. Materiální podmínky a kvalita vzdělání pedagogů budou nejdůležitějšími činiteli ovlivňujícími školní tělesnou výchovu. Klíčová slova: tělesná výchova, rámcové vzdělávací programy, zdraví, pohyb, sport 2
Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele TV
Herink, Petr ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Piskáčková, Anna (oponent)
Název diplomové práce: Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele tělesné výchovy. Název diplomové práce v angličtině: Value of student's readiness for physical education teacher's job Cíle práce: Cílem práce bylo provést hodnocení průběhu pedagogických praxí studentů FTVS-UK v tělesné výchově na základních školách. Zjistit podmínky v jakých se pedagogické praxe konají (úroveň vybavení škol - pomůcky, sportoviště). Dále zjistit, které aktivity studenti nejčastěji zařazují do výuky a jak se studentům daří udržet kázeň, motivaci žáků a bezpečnost při vlastním pedagogickém působení. Zjistit s jakým úspěchem či neúspěchem jsou studenti schopni řešit problémy se kterými se v průběhu vlastní praxe setkali a museli je řešit. Zjistit celkovou připravenost studentů na pedagogický proces. Metoda: Jako metoda zjišťující podmínky a průběh pedagogických praxí byla zvolena metoda dotazníkového šetření, která shromažďování dat zakládá na dotazování osob. Je určena pro hromadné získávání údajů. Byl použit dotazník, který sestavil Tilinger a Kovář v roce 2005. Dotazování se zúčastnilo 147 studentů prezenčního studia, kteří právě ukončili pedagogickou praxi na ZŠ (květen 2005) v roasahu 4 hodin hospitací a 36 hodin výuky. Celkem jsem vyhodnotil 147 dotazníků. U jednotlivých odpovědí jseme zjišťovali četnost vyjádření...
Analýza a prognóza vývoje nohejbalu (1980-2010)
Poul, Jaromír ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Kovář, Karel (oponent)
Název: Analýza a prognóza vývoje nohejbalu (1980 - 2010). Cíle práce: Cílem práce je analýza vývoje nohejbalu od roku 1980 do současnosti a jeho prognóza do roku 2010. Metody: K vypracování prognózy jsme použili metodu dotazování a metodu řízeného rozhovoru. Výsledky: Analýza nohejbalu je rozdělena do čtyř částí (vývoj práce ČNS a FIFTA, vývoj pravidel, vývoj herních systémů a taktiky, vývoj techniky a individuálních předpokladů hráčů). Prognóza předpokládá rozvoj nohejbalu po všech stránkách. Klíčová slova: fotbaltenis, nohejbal, prognóza, sportovní prognostika The topic of the diploma The analysis and the prognosis ofthe football-tennis influence. The aim of the diploma work The aim ofthe diploma is the analysis ofthe development of football-tennis from the year 1980 to the present and his prognosis to the year 2010. Method To the working out ofthe prognosis we used the method of questioning and the method of the directing speech (dialog). Results The analysis of the football-tennis is dividend into four parts (the progress of the job ČNS and FIFTA, the progress of the rules, the progress of the games systeme and tactics, the progress ofthe technique and individua! posibilities of the players). The prognosis suppose the expansion ofthe football-tennis at all points. Keywords Football-tennis,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.